2013. 11. 10.

BeLIEve - interjú II.

Forrás - Robin Leach interjújának 2. része, az 5. évforduló kapcsán. | 2013.10.30. | Előző részlet itt olvasható. |

Érzed, hogy már öt év eltelt?

Igen is és nem is. Érdekes ez a kettősség, mert bizonyos szempontból hihetetlen a számomra, hogy még csak öt év telt el, más szempontból egy örökkévalóságnak tűnik.

Bizonytalanul indult, de mára a világ legsikeresebb bűvészshow-ja lett. Mindenben benne volt a kezed, az elejétől a végéig. Miért megy még mindig ilyen jól és miért lesz egyre jobb? 

Kezdetben volt egy Cirque által alkalmazott rendező, aki egy teljesen más víziót valósított meg. Miközben sok nagyszerű eleme volt az előadásnak, nem sikerült kapcsolatot teremtenie a rajongóimmal és a Cirque rajongóival. Aztán a Cirque lehetőséget adott nekem arra, hogy újraírjam és átalakítsam a műsort, és megengedte, hogy egy új előadást építsek az eredeti elképzelésem köré.
Nagy öröm volt látni, ahogy ilyen nagy sikerré válik. Az új show bizonyíték a szereplők, a csapat, a Cirque, a Luxor és természetesen a hihetetlen menedzserem számára, aki támogatta a víziómat és segítette, hogy megvalósítsam.

És a Cirque áldásával változtattad meg teljesen az előadást?

Odáig jutottunk, ahol abbahagyhattuk volna. De a támogatásukkal a hátam mögött úgy döntöttem, kidolgozom a belemet és úgy alkotom újjá a műsort, ahogyan eredetileg akartam.
 
Jelentősen felturbózva, igaz?

Igen, és a Cirque és a Luxor is így tett.

Min változtatsz a következő öt évben? Értem, hogy a show állandóan változik és folyamatosan új külsőt, új hangulatot adsz neki. De hogyan fogod megváltoztatni a következő öt év során?

Többféle módon. Soha nem vagyok teljesen elégedett azzal, amit csinálok, akár tévéműsorról, akár élő színpadi előadásról van szó. Mindig arra törekszem, hogy jobbá váljak, emberileg is és abban is, amit csinálok, és az élő előadásra is ugyanez vonatkozik. Ez egy élő organizmus, én pedig állandóan meg akarom újítani. Például új jelmezek lesznek benne, új illúziókat és videóanyagot adunk hozzá a következő év első felében. Éppen időben fejeztük be az új színpadvilágítást az ötödik évfordulóra. Nincs két egyforma előadás, mert nem súgógépről olvasom a szöveget; nincsen szigorúan betartandó forgatókönyv. Azt tesszük, amit úgy érzünk, hogy az előttünk ülő közönség befogad, és minden show más. Megtisztelő és hízelgő a számunkra a hatalmas érdeklődés, különösen ebben a nehéz gazdasági helyzetben, és mi minden előadásban 110 százalékot nyújtunk, hiszen soha többé nem lesz együtt ugyanaz a közönség. Ez az ő első alkalmuk, ahogyan a miénk is, és együtt olyan élményt akarunk létrehozni, amelyet soha nem felejtenek el.

Szóval legutoljára a motoros illúziót adtad hozzá?

Igen, ezen kívül egy vadiúj nyitójeleneten is dolgozunk ...

Mikor lesz készen?

Már majdnem készen van, 2014-ben lesz látható. Eközben más izgalmas, új és eredeti illúziókat is hozzáadunk, és állandóan váltogatjuk a dolgokat.

Van valami különleges, amit az ötödik évforduló alkalmából változtattál meg?

Ha láttad a műsort hat hónappal ezelőtt, az más volt, mint a mostani. És ha majd megnézed hat hónap múlva, még több izgalmas, drámai változást fogsz látni. És mint mindig, ebben az előadásban több varázslat van, mint bármely más műsorban a világon.

A tíz évre szóló szerződés második felében vagy. Lehetséges, hogy ez lesz egy újabb tízéves szerződés első fele? Szívesen meghosszabbítanád?

Őszintén szólva, erre nem tudok válaszolni. Annyi más tervem és lehetőségem van jelenleg, hogy éppen csak annyit tudok, mi lesz a következő két hétben, öt évről ne is beszéljünk. Mindig a soron következő előadással foglalkozom.

Van olyan a terveid között, amit megosztanál?

Izgatott vagyok az új, "Wymzkal" nevű projekt miatt, amely egy utazó show a világ legnagyszerűbb bűvészeivel. 2014-ben fog indulni és én egyszer-egyszer én is be fogok ugrani. Ezen kívül, a BeLIEve előadásunkat is hirdetni fogja szerte a világban, azzal a céllal, hogy ha valaki eljön Vegasba, a BeLIEve jusson először eszébe a látnivalók közül.

Ha vége lesz a Spike sorozatnak, könnyebb lesz az életed? Lefaragsz a napi 22 óra munkából?

Bárcsak tehetném. Jelenleg mindkét végén égetjük a gyertyát. A cél, hogy túljussak a decemberen, letudjam a műtétet, befejezzem az ideiglenes előadás előkészületeit, amely februárban kezdődik, készüljek a leendő tévés projektjeimre, és a gyógyulásommal és a fizikoterápiával foglalkozzak. Egy reklámot is be kell fejeznem a GM számára, aztán ott vannak még a műsorom és a bűvészkellékek reklámjai, és sok más őrületes dolog. Ha van valami ötleted, hogyan érjek mindennek a végére úgy, hogy közben pihenek, akkor csupa fül vagyok!

Szóval még mindig a munka rabja vagy?

Azt hiszem, ez benne van a DNS-emben. Kidolgozom a belem, amíg szenvedélyt érzek ez iránt az egész iránt. Nagyon szerencsés vagyok, hogy azt csinálom, amit szeretek, még akkor is, ha időnként felemészt, vagy túlterhel.

Mikor jut idő a magánéletre?

Ez egy nagyon nehéz egyensúlygyakorlat, és ha lefekszem öt percre, rögtön el is alszom, mert ki vagyok merülve. Ma például felkelés után mentem edzeni, aztán rögtön a sminkeshez és a fodrászhoz, egész nap forgattam a tévésorozatot, majd siettem erre az interjúra.
Van egy találkozóm a Cirque-kel, aztán ma este két BeLIEve előadásom is lesz a Luxorban. És mindennek tetejében kaptam két epizódot a tévésorozatomból, hogy nézzem meg és írjak hozzá megjegyzéseket, mert én szerkesztem az anyagot, szóval fent leszek hajnali 3-ig, 4-ig.

De a lelkesedés ehhez az egészhez ...

Ó, izgatottabb vagyok, és sokkal több szenvedélyt érzek aziránt, amit most csinálunk, mint valaha. Sokkal jobban, mint a "Mindfreak" idején. Amikor a "Mindfreak" befutott, nem voltunk felkészülve a siker generálta gyártási követelményekre. Sosem értem utol magam, mert nem volt akkora tapasztalatom, olyan kiépített rendszerem és csapatom, mint most. Szóval az elmúlt három évben, a BeLIEve előadás mellett építettem ki ezt a csodálatos infrastruktúrát, hoztam létre egy hihetetlen csapatot és egy 5 és félezer négyzetméteres épületet, amely alapvetően a mi kis világunkat jelenti, ahol házilag építhetünk meg akármit, amit csak akarunk, gyakorolhatunk, színpadképessé tehetjük, felvehetjük, szerkeszthetjük satöbbi. Most már vannak eszközeim és csapatom ahhoz, hogy olyat tegyek, amit a múltban nem tudtam megtenni, és ezért hihetetlenül izgatott vagyok amiatt a lehetőség miatt, hogy a bűvészetet és a művészetemet egy új, egyedülálló szintre emeljem.

A lendületed és a szenvedélyed hihetetlen és nyilvánvalóan megfertőzi a munkatársaidat. Amit a legérdekesebbnek találok az az, hogy olyan csodálatos kritikák ellenére, mint az "egyetlen A+ kategóriás show Las Vegasban", nem ülsz a babérjaidon és nem kerülöd a munkát.

Mindig lehet javítani rajta.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése