2008. 11. 09.

Criss és Holly a LAX-ban

Tegnapi képek + Robin Leach cikkből: (a cikk úgy tűnik, hogy november 7., mert ezután az esemény után írták egy nappal)

A sivatagba elmentek quadozni, 4 órát töltöttek kint.

Criss: "Van egy csomó motorom és quadom. Olyan békés, olyan szép ott kint, nagyon jó volt. Las Vegas nemcsak a Stripből áll [Vegas főutcája]. Vannak olyan csodálatos részei a sivatagnak, amelyeket az emberek nem látogatnak. Holly imádta, nekem meg belepasszolt a szabadnapomba."

Holly: "Szeretek száguldani és kétségbeesetten kapaszkodni. De legközelebb én fogok vezetni."

Criss közbeszól: "Ha én kapaszkodom beléd, a történtekért nem vállalom a felelősséget". *röhög*

Holly: "Igazából egy évvel ezelőtt találkoztam először Criss-szel, de akkor még nem találkozgattunk és nem szórakoztunk együtt.  Nem történt ez olyan hirtelen, mint ahogy azt az emberek hiszik. Ő a legviccesebb, legédesebb, legokosabb és legdögösebb pasi!"

Criss: "Ő egy intelligens, szép nő, és szerencsés vagyok, hogy az életem része lett. Becsületes, figyelmes, jól nevelt és van benne méltóság. Igazán csodálatos ember."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése