2008. 11. 11.

Criss és Holly a kapcsolatukról - videó


A november 6-i Repo! The Genetic Opera vörös szőnyegén vagyunk még mindig, Robin Leach kapta őket mikrofonvégre. | Videó itt látható.

Criss: "Ő egy intelligens, gyönyörű nő, és olyan szerencsés vagyok, hogy eltölthetek vele egy kis időt, és még egy kicsit varázslatosabbá tette az életem."
Holly: "Ez varázslatos, szerelmes vagyok belé ... nem tudom, hogyan történt ilyen hamar. Igazából egy évvel ezelőtt találkoztunk először, elmentünk ide-oda ...
Criss: "Hipnotizáltam őt."

Holly imádja a BeLIEve show-t, már öt alkalommal is látta.

Criss: "Izgatott vagyok amiatt, ahogy fejlődik. Még mindig alakítjuk, még mindig fejlődik, ez egészen a legutolsó előadásig így fog menni, ami 10 év múlva lesz. Holly elég gyakran van itt, és emiatt nagyon boldog vagyok"
 
/Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése