2008. 11. 01.

BeLIEve - ahogy kezdődött

A Mindfreak bűvésze, Criss Angel számára október 31-én egy 15 éve dédelgetett álom vált valóra. Két évnyi előkészület és 30 nap premier előtti próba után felgördült a függöny. Az idei Halloween egyben a 82 évfordulója magyar születésű hőse, Harry Houdini halálának.

Criss a műsor első ötletei alapján készült modelljeit ragasztószalagból és kartondobozból csinálta 1993-ban, amikor még a szülei házában lakott Long Islanden. Az eredeti, Mindfreak című élő műsora 2001-ben futott New Yorkban, miután az édesanyja jelzálogkölcsönt vett fel a házukra, hogy finanszírozni tudja a show-t. Ennek sikere vezetett az A&E kábeltévés sikersorozatához.

"Amikor először jöttem Vegasba, alig volt pénzem," mondja Criss. "Talán 300 dollárom. Egy lepukkant motelben laktam, a Luxorral szemben. Kivettem a legolcsóbb szobát, és a legolcsóbb kocsit béreltem -- de a Stripen végigkocsikáztam, hogy megnézzem az összes olyan nagy sztár nevét kivilágítva, mint Siegfried & Roy; és megfogadtam, hogy egy nap majd ilyen velem is meg fog történni."

A kitartás meghozta gyümölcsét, amikor partnerszerződést kötött a Luxorral és a Cirque alapítójával, Guy Lalibertével.

"Nélkülük soha nem történt volna meg. Ez az életem története. Van benne egy kis Alíz csodaországban, ugyanúgy egy kis Óz, a csodák csodája is -- és persze a Mindfreak. Van derű és komorság a fejemben, van jó és rossz a világban -- és a show ezt fedezi fel, varázslatos illúziók segítségével, egy történetbe beleszőve. Ez az első ilyen, mert még soha senki nem csinálta meg, és általában a bűvészműsorok dobozok sorozatából állnak. Eltávolítottam a dobozokat, és a varázslat az emberek szeme láttára történik meg. Ezt a Cirque nélkül soha nem tudtuk volna létrehozni. Ők keltették életre az álmot."
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése