2008. 10. 15.

Közönségtalálkozó II.

CrissLee képei

Hivatalos volt egy találkára Criss-szel, mivel jegyeket nyert az október 31-i BeLIEve premierre, de akkor majd nem tud elmenni rá, ezért most volt megnézni az előadást, október 10-én.
Direkt azon nyertesek részére szervezték, akik úgy jártak, mint ő.

A késő esti előadáson volt, és ezek a képek már 11-én, hajnali 1 óra körül
készültek.

 
CrissLee beszámolója:

"Criss a legédesebb, legkedvesebb, legviccesebb, legnyíltabb pasi, akivel eddig találkoztam! Azt kapod, amit látsz, és amit láttam, az egy valódi drágaság volt! Majdnem egy órát töltött a csoportunkkal, fotózkodott velünk, autogramot osztogatott, viccelődött. Criss-nek csodás humorérzéke van, és nem számít, mit gondoltam, hogy mennyire leszek majd ideges: mihelyt megláttam, megnyugodtam.

Mintha egy régi baráttal találkoztam volna. Valóban tudja, hogyan nyugtassa meg az ember idegeit. És nagyon finom illata van! Kaptam egy nagy ölelést, aminek nem akartam, hogy vége legyen! Péntek este valóra vált az álmom és ez egy olyan élmény, amit SOHA nem fogok elfelejteni!

Megkérdeztem, hogy megérinthetem-e a tetoválását, és azt mondta, hogy bármit, amit csak akarok! Azt válaszoltam, hogy 'akkor itt az ideje, hogy a fiatalok elhagyják a termet', ami megnevettette. Annyira szeretem ezt a pasit!"



Criss kalapján oldalt egy halálfej van.

CrissLee válaszolt nekünk: természetesen :D nem úszhatta meg azt az igen jelentős kérdést, hogy "no és mennyire kemény Criss ... izma ... " :P

ezt írta:

"Criss izmai NAGYON kemények, de a bőre olyan bársonyos, mint a babáké"



***Éowyn ebben a boldog tudatban fog ma nyugovóra térni***





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése