2008. 10. 14.

BeLIEve - további beszámolók, kritikák

A&E TV fórumában írták:

" Annyira sok nagyszerű dolog volt benne - hosszú lenne mindet felsorolni. A reklám szerint ez egy kísérteties utazás Criss Angel elméjébe. Sok sötét és nyugtalanító kulissza volt benne, ami egy "normális" embert felzaklathat. Az embernek meg kell értenie Criss gondolkodásmódját ahhoz, hogy megértse és értékelje a show-t. Mivel jómagam is egy kicsit becsavarodott vagyok, teljes mértékben imádtam. A színház haláli jó, a táncoló nyulak őrültek, de mindenek előtt Criss-ből olyan pozitív energia sugárzik, hogy az egész teremben érzékelhető. Nevettünk, sikoltoztunk, féltünk, és énekeltünk is. Minden fillér megérte. A lányom és én azt tervezzük, hogy olyan gyakran megnézzük majd, amilyen gyakran csak tehetjük. "

Még egy beszámoló ugyaninnen (A&E):

" A 17 éves lányommal láttuk vasárnap este, és mindketten imádtuk. Nem való mindenkinek, ez tény, és igen: még bizonyos helyeken javításokra szorul. Azért azt ne mondja senki, hogy látni őt élőben, amint kettévágják láncfűrésszel, az alap-illúziókhoz tartozik. És azt mondani, hogy 5 különböző történetszál van benne, emiatt érthetetlen és bonyolult, csak az ezt állító illető alacsony intelligencia-szintjét mutatja. Az elején történő "baleset" kényszeríti Criss-t, hogy belépjen a holtak birodalmába. A cselekmény maga Criss harca a két világ között és a visszaút az élők közé. Criss nem úgy gondolkodik, mint a legtöbb ember. Ő egy zseni, és a zseni és az őrült között keskeny a határvonal - valami, amit a legtöbb ember soha nem fog megérteni. Biztos, hogy még megnézzük a show-t, amikor tehetjük.
Ne hagyjátok magatokat mások által befolyásolni - menjetek és nézzétek meg az előadást magatok. " 

még egy:

"A vasárnap esti előadáson voltam ott, és szerintem egy szép remekművet láttam. Folyton arra gondoltam, milyen csodálatosan érezhette Criss magát előadás közben, amiért már olyan régóta küzdött. Az előadás kezdetén kijött, érdes és elhaló hangon beszélt hozzánk. Egy kicsi lánynak megköszönte a transzparenst, amit kapott tőle és megölelte a színpadon. Öcsééém, nekem is kellett volna egyet hoznom :-P Aztán elkezdődött a történet. Anyukám és én (a show után) arról beszéltünk, milyen csönd volt közben... egy pisszenést sem hallottunk. Igen, sok jelenet után nagy taps volt, de beszélgetés semmi. A végén álló ováció. A végén Criss keresztülfutott a közönségen, a 102-es szekció környékén, majd vissza a 101-esnél. Pár szerencsés az első sorban megérintette közben a köpenyét. Esküdni mertem volna, hogy az egyik bátyját láttam az előadás után kimenni, Costa volt az (én amúgy a 204-es szekcióban ültem). Ha tényleg Costa volt, egy nagyon hosszú, fekete, göndör hajú kislánnyal volt.
Mindent egybevetve nagyon érdekes volt a show. Kicsit táncolt is, ami váratlan és nagyszerű volt ... akrobatikus elemeket mutatott be egy nővel a levegőben ... király. Pár trükk .. lenyűgöző! Nem érdekelt, hogy már láttam, az én számomra ő egyedülálló.
Imádtam."

BelieveInLove írta, aki a legelső előadást látta, amiben ugye a legtöbb hiba volt ... érthető:

" Én is ott voltam az elsőn, első sor, középen. A közelemben ültek a Magic Castle-ból páran, Doug Malloy, Criss tanácsadója, és a 103-as szekcióban, kb 6 sorral feljebb Costa. Azzal kell kezdenem, hogy a show nem teljesen olyan volt, mint amit vártam, mégis nagyon jó volt!
Igen, voltak hibák, néha a történetvezetés is zavaros volt, és néhány illúziót is nehezen lehetett látni, hála a speciális effektusoknak, és annak, hogy minden körülötted történt. És igen, volt pár elcsépelt és bolondos criss-féle pillanat is, de JÓ MÓKA volt!
Az egész a szórakozásról szólt, és úgy gondolom, mindez jól sikerült. Az illúziók legtöbbje egyedülálló és lenyűgöző volt. A zene nagyon jó volt, ahogy a kosztümök és a tánc is. Az emberek tapsoltak közben és álló ováció volt a végén. Az előadás után az általános vélemények pozitívak voltak, és senkit nem láttam kimenni vagy elaludni [mint ahogy azt pár firkász állítja... - Éowyn].
Criss rendkívül energikus volt, és nagyon élvezte az egészet. Az volt a jó abban, hogy az első sorban ültem, hogy akadály nélkül láttam Criss-t és a csapatot (Criss-t néhányszor meg is foghattam volna, amikor a közönség közé futott - rossz voltam, tudom ... de viszkettek az ujjaim).
A rossz az, hogy a színpad szemmagasságban van, és néhány "akció" alacsonyan lent történik a színpadhoz közel, és párszor nyújtogatnunk kellett a nyakunkat, hogy lássuk, mi történik.
Mindenkinek azt ajánlom, hogy nézze meg az előadást, és csak azután mondjon véleményt. Én imádtam.
Tudatni fogom a megfelelő emberekkel, hol szorul még javításra, és remélem, hogy az építő kritikát figyelembe veszik majd az elkövetkezendő előadásoknál.
Köszönöm Criss és Cirque az emlékezetes estét, és vissza fogok térni még egy ráadásra!"  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése