Amikor kedd este megkérdezték Angeltől, hogy hogyan is van ez a
bűvészet-zene-tánc arány, azt válaszolta, hogy sokkal több illúzió van a
show-ban, mint ahogy azt a legtöbb ember észreveszi. Számítása szerint a
90 perces előadásban 25 jelentős 'elmecsúfolás' van.
Angel tanult néhány dolgot ezekből az "elő-show"-kból. Említett néhány
olyan elemet az előadásból, amit nem bűvésztrükknek szántak, mégis
félreértelmezhette a közönség, elrontott illúziónak tűnhetett. Tipikus
példa erre: a kábelek, amik az egyik jelenetben a jelmezes szereplőket
tartották a színpad fölött.
'Soha senkit nem akartam hülyének nézni. Azok az emberek zsinóron
lógnak', mondta Angel. 'Nem kell nekik levitálni/lebegni, vagy repülni.
Ők, tudod, egy jellegzetes Cirque-kötélzetről lógnak lefelé.'
A 40 éves Angel keresztbetett lábbal ült az öltözője díványán,
viccelődve a show-ján, amit rosszul beállított mikroszkópon keresztül
néznek. 'A közönség úgy nézi, hogy "ó, nézd azt a lányt, repül, mint egy
madár! Látni lehet a zsinórt!" mondta.
'Igen, látni lehet a zsinórt! Nem is próbálok eltakarni egy zsinórt sem!
Egy belőlük kb ekkora' mondta és nevetett, ahogy tartotta az ujjait, és
egy-két inch-re szétnyitotta, hogy megmutassa a zsinór átmérőjét.
Vicceket sütött el, ahogy kifejtette a kreatív folyamat hullámhegyeit és
-völgyeit. Azt mondta, hogy még mindig sok tennivaló van az október
végi premierig.
'Készen van a show? Nem, még nincsen készen' mondta. 'Sok dolgot kell még megtennünk az elkövetkezendő hetekben.'
Azt mondta, még 2-3 illúziót belevesznek az előadásba, miközben más dolgokon finomítaniuk kell.
'Még dolgoznunk kell, de ez egyáltalán nem váratlan dolog' mondta. 'Kell
egy bizonyos idő arra, hogy kifejlesszük, kialakítsuk és
tökéletesítsük, és hogy barométerként felhasználva a közönséget képesek
legyünk végigmenni ezen a folyamaton.' [Criss és az ő kifejezésmódja... xD ... leszívja az agyam, mire lefordítom...]
Amikor beindul a Believe, esténkét kétszer lesz látható, ötször egy
héten - a következő tíz évben, ha nem tovább. Viszont most még csak egy
előadás van minden este 7-kor, lehetőséget nyújtva ezzel a produkciós
csapatnak, hogy kiértékelje a közönség reakcióját és az előadást, és
hogy szükséges változtatásokat hajtson végre.
És bizony szükségesek a változtatások.
Az első 5 bemelegítő estén a közönség reakcióinak felmérése után Angel
azt mondta, hogy meg akarja változtatni az előadás azon részét, amikor
kettéfűrészelik.
’A közönség a válaszok alapján nehezen éli meg, amikor kettéfűrészelnek,
mivel, tudod, megtapsolják a halálomat, holott nem akarják. Holnap
délelőtt idejövök és … a rendezővel együtt egy kicsit megpróbálunk
változtatni rajta.’
Azt mondta, hogy a zenén is állítani kell még, hogy olyan helyeken is lehessen tapsolni, ahol senki nem sietteti a közönséget.
Kedd este 3 dolog nem úgy sült el, ahogy kellett volna: a szék nem a
kívánt időben forgott, és a második: a fénysugár nem lövellt át a
színpadon, ahogy az meg volt írva. [harmadikról nem írnak – Éowyn] A
közönség nagy része láthatóan nem vett észre semmit akkor, amikor ezek a
viszonylag kis részletek nem kerültek a helyükre.
Anélkül, hogy belement volna a részletekbe, Angel bevallotta, hogy a show legfőbb illúzióin még dolgozniuk kell.
’Nagyon-nagyon izgatott vagyok, hogy merre tartunk, és Halloweenkor… 110%-osan tökéletesek leszünk’ mondta.
’Azt hiszem, jó felé haladunk. Az emberek nem állnak fel és nem
tapsolnak annak, amit utáltak. Nem állnak fel, ha úgy érzik, nem azt
kapták a pénzükért, amit vártak.’
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése