2015. 06. 09.

Criss Angel újra turnézik!

Január után májusban ismét útra kelt a Mindfreak Live! Május 26-án Buffalo, 30-án pedig Baltimore láthatta a bűvészt élőben. Ennek kapcsán készített interjút Criss-szel az Artvoice:

Most meglátod, hogy ...
A szemfényvesztő Criss Angel elhozza provokatív mutatványait a Sea's-ba!

A nemzetközileg elismert és nagy sikerű mágus / illuzionista / előadóművész Criss Angel előadja a "Mindfreak LIVE!"-ot  a Shea Előadóművészeti Központban május 26-án (18:00 és 21:00). A "Mindfreak LIVE!"-nak alapul szolgált Angel első televíziós sorozata, A & E Criss Angel Mindfreak, amely lenyűgöző hat szezont tudhat magáénak 2005-2010 között. A közönség arra számíthat, hogy 90 perc alatt Angel a leglátványosabb illúzióit adja elő általa támogatott tehetséges előadókkal, eredeti zenével, korszerű világítással és soha nem látott speciális effektusokkal. Akár egy régi rajongója vagy, vagy első alkalommal a közönsége tagja, vagy szkeptikus, aki nem hisz a mágiában, egyik esetben sem akarsz lemaradni róla.



Artvoice: Oké, ezen túlesünk. Úgy érzem, a mai világban a bűvész szó negatív jelentést is kapott. Hogy szeretné, hogy nevezzük?
- Úgy gondolok magamra, mint egy festőművészre, aki különböző eszközöket és ecseteket használ a festéshez. Ezért találtam ki a Mindfreak nevet, mert utáltam a "bűvész" szót. Szeretem a mágia (bűvészet) művészetét, azt gondolom, fantasztikus művészet. Sajnos sok bűvész éveken keresztül rombolt rajta, és nem kapott olyan tiszteletet, mint a filmvilág, vagy a zenészek. Csak a talányról szól, amikor nincs érzelmi kapcsolat. Valami olyat akartam, ami jobban kötődik a popkultúrához, sokkal provokatívabb - ilyennek tartom a Mindfreaket. Jobban szeretem azt, hogy Mindfreak, szemfényvesztő, művész és provokatőr, mint azt, hogy "bűvész", vagy "illuzionista".

AV: Azt hallottam, hogy szereti a műsorában a "szemtől-szembe trükköket", amelyek során közelről láthatóak a mutatványok. Mire számíthatunk, amikor Buffalóba jön?
- Szeretek olyan dolgokat tenni, amelyeket azelőtt az emberek még nem láttak. Nem érdekelnek az ódivatú "tedd a lányt a dobozba" trükkök. Jobban érdekelnek a dobozok nélkül végrehajtott trükkök. Ha felmennek a youtube-ra és megnézik a "Criss Angel rips bodies apart" című videómat, pont ez az, amit tenni fogok. A színpadon embereket fogok kettévágni dobozok nélkül. 


AV: Jajj! Ez nagyon komolynak hangzik :D
- Igen sok ember megnézi az effajta klippeket a youtube-on és úgy gondolja, nincs rá mód, hogy élőben is megtegyem. Biztosíthatom Önöket, meg tudom tenni. Az összes dolgot láthatják élőben! Az emberek azt fogják látni, hogy a színpadon vagyok, majd egy  pillanattal később ott fogok ülni mellettük a közönségben 30 sorral arrébb. Látni fogják a közeli trükköket érmékkel, ahogy kockára teszem az életem a félelmetesebb mutatványok során. Új trükköket fognak látni, amit soha azelőtt más bűvész, vagy illuzionista nem mutatott be.
 

AV: Hogyan jönnek ezek az ötletek? Láttam Önt élve eltemetve, vagy felfüggesztve a Tűz Völgyében (Grand Canyon). Véletlenszerűen jönnek ezek a fejéből?
- Amikor gyerek voltam, mindig lenyűgöztek a veszélyes dolgok. Szabadon hagytam a képzeletemet szárnyalni, és arra gondoltam, mit látnék szívesen másoktól, és megtettem. Azt hiszem, ehhez kell egy bizonyos embertípus, aki végre is képes hajtani. Mindenki tehetséges valamiben, és vannak olyan szerencsések akik felfedezik, mik is a saját adottságaik. Amióta az eszemet tudom, mindig is azt csináltam, amit most, csak  egyszerűbb formában, már gyerekként is. Mindig nagy hangsúlyt fordítottam a testemre, és azt hiszem, annak kombinációja, hogy ilyen fizikummal rendelkezem, és hogy képes vagyok az elmémre, a testemre és a lelkemre fókuszálni, segített oda eljutnom, ahol most vagyok.


AV: Mi a következő lépés? Van olyan álma, amit nem váltott valóra, és szeretné?
- Mindig tehetek többet. A tét most sokkal nagyobb. Az ötleteimet leírom egy könyvbe, és néhány dolog, amit kitalálok olyan rendkívüli, hogy azt kérdezem magamtól, "Hogy az ördögbe?" Hogy csináljam ezt, hogy ne legyek öngyilkos? Amikor elkezdtem a Mindfreaket, miközben kockáztattam az életemet azon erőlködtem, hogy szerezzek 12-14 embert nézőnek. Most kimegyek megenni egy almát, s 200 ember figyeli. Annál a 200 embernél telefon van, videórögzítési lehetőséggel. Amikor nyilvános mutatványt hajtok végre, a legjobb formában kell lennem, mert az emberek felveszik, most már tudják, ki vagyok. Nagy a tét, sokkal több szempontból kihívás. De ez az, ami erőt ad, szóval, érdekes lesz látni, mi következik ezután.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése