2008. 09. 04.

A rajongók már csak ilyenek ...

Képfeliratok következnek :) Captions from Criss' official yuku message board:

Ha jól látom, ez Jesse Metcalfe *így kell írni?* :) Hirtelen azt hittem, hogy ez az a Heineken party, aminek itt vannak a képei,  de nem ... sebaj, akkor egy másik lol

" Ha még egy Heinekent meg kell innom, iderókázom... "




" Én ... én nem akartam kettévágni azt a rajongót.... Felémfutott menyasszonyi ruhában .... és ...és "

" Tudtam, hogy magamon kellett volna hagynom a pólómat a rajongók között "

Criss mesél Hammie-nek (a jelenetben egy könyv lapjait forgatja Hammie úgy, hogy a tappancsai nem érnek hozzá a könyv lapjaihoz)
**idézet alapján ez a 3 kismalac és a farkas**

Criss: "... és fújt és fújt, és elfújta a házat..."
Hammie: *** Ha halottnak tettetem magam, talán abbahagyja ... *** 

Hammie lebeg a kanapé felett:
"Az állatokat örökbefogadó emberek közül pont ezt a ******* Criss Angelt kellett kifognom ... " 

"Kérlek, mondjátok, hogy a hátam mögött nem egy pasi akarja megmarkolni a s*ggem!! " 

"Senki ne mozduljon! Elejtettem a varázspálcám!!!" 

"Nem hiszem el, hogy JD orrbavert. Csak annyit mondtam neki, hogy azt tervezem, hogy ejtőernyő nélkül ugrom ki egy repülőből."

"Add ide a pizzát és eltüntetem neked!"  

"Ide tedd a sütit"
 

"Rajongó-veszély!!! K.I.T.T.! Gyere a hátsó ajtóhoz, pajtás!" xD




   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése