2008. 09. 10.

Muscle & Body Magazine (June 2008) - interjú

Egyelőre csak tartalom (fordítás majd jönni fog):

Egészen mostanáig többnyire edző nélkül tartotta magát formában, bár az új színpadi show-ra való felkészüléskor Angel egy Cirque-edzővel fog dolgozni.
'Egyedül hatékonyabb vagyok,' mondja. 'Nem olyan dolgokra tervezték az emberi testet, mint amiket az illúziók közül sok megkíván a testemtől. *** te jó ég, mi a frászra készül?! :D ***
Könnyen kerülhetek olyan helyzetbe, hogy komolyan megsérülök, ezért az edzés inkább tudatos szempont szerint zajlik, azokat a területeket dolgozom ki.'

Aerobik?
'Mostanában egy nap 30-45 perc kardió edzést végzek, de ha megindul a show, ezt kihagyom. A napi kétszeri fellépés egyenként 90 percnyi színpadi kardió edzést fog kitenni.'

Angel diétája klasszikus, magas fehérjetartalmú, alacsony szénhidrát-tartalmú étrend; méricskélésben és aggodalmaskodásban szegény, sovány húsokban (csirke, pulyka) gazdag. *** van szöveg ... ***
'Ha diófélét eszem, akkor valami egészségeset választok, mint például a mandula. Imádom a szénsavas italokat, de nem iszom, helyette inkább szódavizet iszom. Egy héten egyszer pedig azt eszem, amit akarok.' *** süüüütiiii, piiizaaa xD ***

Az étrendkiegészítőket is hasonlóan egyszerűen választja ki: semmi egyéb, mint multivitamin extra adag C-vitaminnal.
'Sok dolgot szoktam használni - savófehérjét, kreatint, zsírégetőket.' mondja. 'Igazán erős lettem, de az izmaim és az ízületeim igénybevétele miatt megsérültem.'
Megállt, miután fekvenyomás közben kiakadt a válla. *** a válla elég laza,hiszen ki kell neki ugrasztania a kényszerzubbonyos szabadulásokkor :S ***
'74 kilóval kezdtem és 159-ig emeltem fel, de a testemet nem igazán ekkora terhelésre találták ki.'"

---------------------
folyt. köv. legközelebb
*** a csillagok között az én dumám van, muszáj volt :D :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése