2011. 08. 16.

"Sandra életem szerelme"

Robin Leach cikke nyomán | Fotók itt | Fordította: Éowyn
Szintén tegnap, 2011. augusztus 15-én, amikor elindult a MagicPlace.com weboldal (lásd előző cikk), Criss hivatalosan bejelentette Sandrához való kötődését.

Az est legnagyobb izgalmát az okozta, amikor Criss hivatalosan kinyilvánította Sandrával való románcát. Az izgatott pár kizárólag Tom Donoghue-nak pózolt ehhez az alkalmi fotósorozathoz, amely a Mirage-ban lévő luxuslakosztályukban készült. Köszönet Denise Truscellónak is a csodálatos képeiért.

Criss és Sandra négy éve ismerik egymást, és hol együtt voltak, hogy nem. "Szó szerint megvilágosodtam," vallotta be nekem Criss. "Hirtelen ráébredtem, hogy amit valójában egész idáig kerestem, mindvégig a szemem előtt volt. Sandra életem szerelme. Most döntést hoztunk, nagyszerű érzés - meghaladja a legmerészebb álmainkat."


A fülig szerelmes, boldog pár jövő héten nyaralni megy egy mexikói luxusüdülőhely tengerpartjára. Természetesen kíváncsi vagyok, hogy közeleg-e egy eljegyzés most, hogy nyilvánosan felvállalták a szerelmüket! Criss ezt mondta: "Neked fogjuk legelőször elmondani, mihelyt többet tudunk már a jövőnket illetően."

Egy közeli barátjuk mondta nekem: "Criss rajongói izgatottan fognak osztozni a boldogságukon, most, hogy végül állást foglaltak az üggyel kapcsolatban. Ez most minden bizonnyal valóságos, és nagyon őszinte köztük a románc. Igazán összeillenek, és körülöttük mindenki nagyon örül nekik és úgy döntöttek, nyilvánosságra hozzák. A legjobbakat kívánjuk nekik az elkövetkezendő együtt töltött időre."


A meghívott V.I.P-vendégek között ünnepelte a bejelentést és az internetes hálózat elindulását az egész MagicPlace.com kreatív csapata, és Maestro, aki a BeLIEve című Cirque du Soleil show-ban Criss-szel együtt lép fel a Luxorban.  Ezen kívül a Mirage elnöke, Felix Rappaport, a Luxor elnöke,  Renee West és Araceli Gutierrez, aki egy verseny győzteseként Criss-hez csatlakozhatott a színpadon ezen a bulin, mint a rajongói egyik képviselője. Jelen voltak még bűvészek, mint The Amazing Johnathan, Bill Malone és Michael Chaut kíséretében, akik az Orleansban zajló World Magic Convention bűvésztalálkozó miatt voltak a városban.

Gratulálok Criss-nek és Sandrának az egész VegasDeLuxe.com nevében - és az internetes szenzáció elindulásához is! Továbbra is elsőként informálunk benneteket a következő hónapok exkluzív híreivel velük kapcsolatban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése