2008. 12. 21.

Születésnap a színházban

 LasVegasWeekly/Robin Leech blogjából:
A buli már az első esti BeLIEve előadás közben elkezdődött: az legvégső illúzió előtti tapsszünetet kihasználta Holly, és a Fantasy című kabaré revü táncosnőivel megrohamozta a színpadot: a Luxor elnöke, Felix Rappaport meglepte Criss-t egy tortával, amit cukorból készült kártyalapok díszítettek. Felix lánya is eljött, és Criss édesanyja is.

Criss:
Ezt soha nem gondoltam volna. Azt gondoltam, hogy valami készül, de nem számítottam ilyesmire. Annyira gyönyörű ez a torta! Csodálatos a családom és a hihetetlen csapatom, akik mindig támogatnak. Kár, hogy édesapám nincs velük, hogy csatlakozzon ehhez a nagyszerű estéhez, de annyira jó, hogy édesanyám és Holly itt van velem.
Külön köszönöm Felix Rappaportnak, hogy igazán hitt bennem. Ha nem így lett volna és nem osztoztunk volna az álmomon, nem lenne előadás sem."

Aztán eszébe jutott, hogy az előadásból még hátravan a finálé, ezért lehessegetett mindenkit a színpadról. 

Egy második torta is érkezett, a késő esti előadás után. (Ez volt a 109. előadás, 10.30-kor volt vége)
Ezután Criss és Holly elmentek készülődni a LAX-ba. 12.30-kor értek oda.
Itt találkoztak a V.I.P. szektorban Bridget Marquardt-ral, aki a Girls Next Door/A Playboy villa lányai című valóságshow másik szereplője.
Megérkezett a torta. 

Ezt mondja Robin:

Holly ezt mondta nekem Criss-szel kapcsolatban: "Lelkitársak lettünk. Ez a leghihetetlenebb és legszebb érzés, de én már az első pillanattól szerettem - még mielőtt összejöttünk volna. Egyszerűen tudtam, hogy ennek így kell történnie, és reménytelenül szerelmesek vagyunk."
Criss: "Tényleg így kellett lennie. Nem hiszek a végzetben, de abban igen, hogy elő tudod idézni -- és velünk is ez történt. Találtunk egy könyvet, amiben hírességek és kis kedvenceik voltak. A képek a könyvben azelőtt készültek, mielőtt találkoztunk, és tudod mi volt? A mi képeink az egymással szemben lévő oldalakon voltak. Mit mond neked mindez? 

 
Holly elmondta nekem, hogy amikor hajnali 4 körül haza fognak érni, oda fogja adni Criss-nek az ajándékát: Salvador Dalí (Criss kedvenc festője) egy értékes litográfiáját. Holly-nak odébb kellett tessékelnie Criss-t, nehogy meghallja, és odalegyen a meglepetés.
Ezután Holly-t küldtük arrébb, hogy Criss is felfedhesse a titkát: 
"Kibéreltem a színházunk előcsarnokát kedd estére, hogy ott legyen a szülinapi party-ja, ami egyben a csapat számára karácsonyi party is lesz. Aztán kap tőlem majd egy különleges ékszert."

Criss elmondta nekem, hogy mi lesz az ékszer pontosan, de megígértette velem, hogy nem írom meg, mivel Holly gyakran olvas minket!  Engem is meghívtak, így be fogok számolni a részletekről -- de ne következtessetek semmire se elhamarkodottan. Többet nem mondok, de gyertek és olvassátok el a legintimebb részleteket nálam, szerdán reggel!

Holly elmondta, hogy a két előadásmentes napon elmentek Disneylandbe: "Ez volt a legelső alkalom, hogy ott járt. Szeretem azt a helyet, és meg akartam osztani vele az élményt. Mindent kipróbáltunk - felmentünk egyenesen a Matterhorn tetejére. Imádta."

Megkérdeztem Bridget-et, mit gondol kettejükről:
"Ilyen az igazi. Sosem gondoltam volna, de tökéletesen összeillenek, és soha nem láttam még ilyen boldognak azóta, hogy ismerem. Őszintén szerelmesek."

Holly hozzám hajolt, és így szólt:
"A legédesebb, legkedvesebb és leggondoskodóbb férfi, akit valaha ismertem. Felejts el mindent, amit az emberek hisznek róla. Kedves, és annyira boldogok vagyunk, és jól érezzük magunkat együtt."

Criss hozzátette:
"El sem tudom mondani, mit érzek. Megváltoztatott. Tényleg megtaláltam azt a bizonyos, egyetlen, különleges nőt."

És hová vezet mindez? Fel mertem tenni ezt a kérdést!

Holly: "Erről Criss-t kérdezd, de azt biztosan tudom, hogy őszinte lelki társak vagyunk. Ennek így kellett lennie."

Szóval, odafordultam Criss-hez, és ezt a választ kaptam tőle:
"Holly rendkívüli nő. Békét hozott az életembe, és elmúlt a nyugtalanságom. Ott volt, amikor nem volt könnyű nekem. Vigaszt nyújtott nekem. Soha nem éreztem még így. Édesanyám és a bátyáim imádják őt. Meg is érdemli! Tudjuk, hogy egymáshoz valók vagyunk, és idővel ez csak egyre jobb lesz. Nem menj sehová; te leszel az első, aki tudni fog mindenről."

Ma Kendra és Bridget a Caesar Palace-ban, a hivatalos Playboy shopban dedikálta a Girls Next Door című könyvet. Bár már kiköltöztek a villából, még leforgatnak egy hatodik évadot is.
[...]
Holly-nak lesz egy külön sorozata, és tavasztól Vegas-ban egy show-ja is.

Elmegyek a dedikálásra, Criss ezt mondta: "Nem bírjuk elviselni, ha nem vagyunk együtt, szóval veled megyek, hogy megnézzem Holly-t munka közben."





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése