2008. 12. 27.

Holly Madison születésnapján (december 23.)

"Kibéreltem a színházunk előcsarnokát kedd estére, hogy ott legyen a szülinapi party-ja, ami egyben a csapat számára karácsonyi party is lesz. Aztán kap tőlem majd egy különleges ékszert."

Robin Leach blogjából -
December 23-i beszámoló, Holly születésnapja:


Holly Madison 29. születésnapi ünnepsége nem olyan volt, mint a többi! Éjfélkor kezdődött és hajnali 4 után ért véget. Egy óriási tortával kezdődött és egy gyűrűvel végződött!

Megtudtam, hogy a téli szünidő alatt Criss és édesanyja, Dimitra Sarantakos találkozni fog Holly szüleivel, Steve-vel és Patsy-vel, akik Oregonból érkeznek, és együtt fogják ünnepelni az Újévet.

„Ez az első alkalom, hogy egy pasi miatt elhozom őket” – búgta a szőke szépség.
„Hihetetlenül jólesik” mondta Criss, majd hozzátette „Minél jobban megismerem, annál jobban szeretem. Másképp tekintek az életre miatta. Más, mint a többi lány, akit életem során ismertem. Holly életem szerelme.”

[…]

Criss kibérelte a Luxorban a színház előcsarnokát a vidám party számára – és meglepte Holly-t egy óriási tortával, és egy, mindenki előtt tett ígérettel: „Nagy örömömre szolgál, ha napról-napra boldogabbá tehetlek.”

Holly mellett álltam, amikor Criss megfogta a mikrofont, hogy köszönetet mondjon a színpadi és a színfalak mögött működő csapatának, a színház dolgozóinak és a ceremóniamestereknek.
„Nagyra becsüllek benneteket, amiért a BeLIEve-et sikerre vittétek. Hadsereg kell egy háború megnyeréséhez, és ti vagytok azok a katonák, akik ezt minden este lehetővé teszitek. Most, Karácsonykor van két napotok, hogy a családjaitokkal töltsétek. Ez a szép az évnek ebben az időszakában: hogy van család, egészség, boldogság. Én ezzel meg vagyok áldva.”

Criss elmondta nekik, hogy a bűvészmester Lance Burton, [Criss barátja, a Las Vegas sorozatban is szerepelt Criss epizódjában – Éowyn] akinek saját, régóta futó show-ja van a Monte Carlóban, úgy indította az estéjét, hogy meglepetésképpen megnézte a BeLIEve kora esti előadását. Utána a színfalak mögött azt mondta nekem, hogy ez a legkreatívabb bűvész show, amit a vegas-i illúziók egész történelme során valaha bemutattak. A BeLIEve szereplői és csapata megajándékozta Criss-t egy vaskos, a Cirque du Soleil 20. évfordulója alkalmából megjelent könyvvel, amit a show minden tagja aláírt és kis üzenettel látott el.

Hajnali 2-kor Criss és Holly a Moonba mentek táncolni, 4-kor hazaértek Criss luxorbeli lakosztályába, ahol Holly-t már várta a születésnapi ajándéka.

„Egy gyémántgyűrű, aminek olyan a formája, mint a kedvenc virága. Amikor Disneylandben voltunk, adott nekem egy papírgyűrűt, és a jobb kezem negyedik ujján hordtam. Nem is sejtette, hogy kap majd tőlem egy hozzáillőt. Nem számít, hogy fém, vagy papír – a szándék és a jelentése számít. A személyes dolgaim között tartom biztonságban” mondta nekem Criss „Örökké velem lesz.”

Ma, Criss szabadnapján, ő és Holly azt tervezik, hogy fagyiznak a Las Vegas sétányon, és befejezik a bevásárlást. Már megvan a fenyőfa, és Criss lakosztályában áll már feldíszítve. Az egymás, és a Vegas-ba érkezett családtagok számára vásárolt ajándékok már mind alatta vannak! A pár egy-egy ajándékot ki fog ma Szenteste bontani, de a többit Karácsony napján, a családdal együtt.
Holly kikotyogta, hogy vett Criss-nek egy csomó snowboard cuccot. „Van egy félelmetes jó trükkje a hóval, amit a Mindfreak következő évadának forgatása kezdetére tartogat, de még nem volt felszerelése – így most teljesen el lesz látva havas sportokhoz való holmival, és szabadnapokon a hegyekbe is el tudunk menni kirándulni.”

Ma este csak egy születésnapi randi-vacsorára mennek kettesben. „Valami csendes és romantikus helyre Szenteste” mondta Criss „Két előadásom is volt Holly születésnapján, ezért ezt ma este pótoljuk”.

Holly szülei december 30-án érkeznek és szintén a Luxorban fognak lakni.

Criss édesanyja, Dimitra ezt mondta nekem: „Nagyon jól kijövünk egymással. Imádom Holly-t – nagyon különleges lány, és még soha életében nem láttam ilyen boldognak a fiamat. Lenyugodott, és tökéletesen összeillenek, ezért nagyon várom, hogy találkozzak a szüleivel. Biztos vagyok benne, hogy nagyszerűen fogjuk magunkat érezni egymással.”

Criss hozzátette: „Már lefoglaltam magunknak egy privát szobát. Meg fogjuk nézni azt az egy órás Larry King interjút, amit a CNN vett fel velem. Látni fogjátok, amint Holly az utolsó negyedórában csatlakozik hozzánk, és amikor Larry a kapcsolatunkról kérdez – őszintén válaszoltunk mindenre. Nagyon kellemes lesz a szüleivel, édesanyámmal és a családommal összegyűlni egy nagy vacsorára, hogy együtt köszöntsük az Újévet.”

Criss és Holly felvágták a tortát, és ragaszkodtak ahhoz, hogy a jelenlévő összes vendég megkapja a saját szeletét, mielőtt Holly játékosan megetette Criss-t, aztán pár csók is elcsattant. Mielőtt még elhagytam volna a helyszínt, és ők elmentek volna mulatni az éjszakába, Criss ezt mondta: „Mindenki azt hiszi, aki majd meglátja a gyűrűt, hogy ez egy eljegyzési gyűrű. Ne engedd, hogy szárnyra kapjanak a pletykák. Te se kezdd el. Ez csak egy gyönyörű ékszer a születésnapjára. Amikor majd eljegyzem, az a gyűrű sokkal nagyobb lesz, és arcpirítóan drága.
[…]
A legszebb születésnapi ajándék, amit egymásnak adtunk, az a szerelem. Szeretem őt, és ő is szeret engem. Nagyon boldogok vagyunk, és a családjaink is azok. Ez a legfontosabb dolog. Mondd el mindenkinek, aki olvassa a blogot, hogy nagyon szerelmesek vagyunk egymásba, és meg kellene elégedniük a boldogságunkkal. Lelkitársak vagyunk. Egymásra találtunk és még soha nem éreztünk ilyesmit azelőtt.”

A szerelmespár útjának következő állomása egy egyhetes vakáció lesz a milliomosok mexikói játszóterén, Cabo San Lucas-ban. A mindig éber testőrök is elkísérik majd Criss-t, Holly-t, Criss bátyjait és családjukat az úton. Nem, mi nem tartunk velük! Meghagyjuk nekik a privát szférát.

Criss utolsó szavai: „Mindenkinek Boldog Karácsonyt és Boldog Új Évet. Holly és én mindenkinek egészséget, boldogságot, és annyi szeretetet kívánunk, mint amennyi nekünk van. Ez az, ami tényleg varázslat: a szeretet!” 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése