2017. 09. 23.

Walk of Fame - A teljes beszédek

Kapcsolódó írás: Criss Angel csillagot kapott Hollywoodban | Az alábbiakban olvashatóak a beszédek, amelyekből felhasználtam a részleteket a cikkhez.

A ceremóniát meg lehet nézni a Walk of Fame oldalán | YT

-----------------------------------------------

Leron Gubler, Hollywood Chamber of Commerce elnök vezérigazgató:

Heló Hollywood! Üdvözlet mindenkinek a ma délelőtti Hollywood Hírességek Sétánya ceremónián, különösen a rajongóknak, akik az élő internetes közvetítést nézik médiapartnerünk, a Variety jóvoltából. Én Leron Gubler vagyok, a Hollywood Chamber of Commerce elnök vezérigazgatója, és ismertetem a mai műsort. [Örömujjongás a közönségből.] Rendben ... megértem, hogy itt vannak Criss Angel rajongói, akik az ország minden részéből iderepültek, Pennsylvaniából, New Yorkból, Minnesotából, és máshonnan is ... ezért ők ma nagyon büszkék. Hadd mondjam el Önöknek, hogy Criss Angel előadó ma meg fogja kapni a 2615. csillagot a Hollywood Hírességek Sétányán.

Szóval, egy kicsit hadd meséljek Önöknek a díjazottunkról. És lehet ujjongani, amikor akarnak! Több, mint egy évtizede már, hogy Criss Angel uralja a bűvészvilágot a bolygó legnagyobb neveként. Sztárként, alkotóként, executive producerként és rendezőként; minden idők legsikeresebb televíziós bűvészsorozata, számos kritikailag elismert televíziós különkiadása, könyvsikerei, kereskedelmi sikertermékei, zenei CD-i és ennél is több minden okán, Criss mai modern korunk legbefolyásosabb és legtöbbet utánzott bűvésze. Egyetértenek?

Sőt, a Bloomberg Businessweek magazin őt nevezte a Las Vegas-i bűvészvilág legnagyobbjának. Criss Angel Mindfreak című sikersorozata az A&E csatornán ... néhányan Önök közül, azt mondtam ... szabad megismételnem? ... a Criss Angel Mindfreak az A&E csatornán [ujjongás a rajongói oldalon] a televíziózás történetének legsikeresebb bűvészműsora. Ennek eredményeképp többet volt látható főműsoriőben, mint bármely más bűvészműsor valaha. A sorozatot több, mint 100 millióan nézték több, mint 90 országban. Criss következő sorozata, a Criss Angel BeLIEve, a Spike csatornán debütált 2013. októberében, mint a csatorna legnézettebb eredeti sorozatpremierjének egyike. A sorozatot több, mint 100 országban vetítik világszerte. Rendben. [Rajongók ujjonganak.]

Criss nemrég egy zenei videót alkotott és rendezett a latin pophercegnő, Belinda és a világhírű DJ-producer, Steve Aoki számára, amely idén nyáron fog megjelenni. Könyve, a Criss Angel Mindfreak – Secret Revelations, hazai bestseller lett. Hányuknak van meg ez a könyv? [Rajongók ujjonganak.] Rendben. Már többszöri kiadást megért.

Criss kiváló zenész is. Három saját CD-jének előadója és producere, amelyek élő előadásainak és televíziós fellépéseinek kísérői zenéi. Criss számos díjat kapott karrierje során, az Év Bűvészének nevezték eddig példátlan módon hat alkalommal, köztük a Magic Castle által is, és ez jóval több, mint amit más bűvész valaha kapott. [Ujjongás.]

Ő volt a legfiatalabb bűvész, akit a Nemzetközi Bűvészszövetség beválasztott a Hírességek Csarnokába, ezen kívül Criss elsőként kapta meg az Évtized Bűvésze díjat, valamint az Évszázad Bűvésze kitüntetést, és az Évtized Újítója címet is. [Ujjongás.] Elnyert egy Nemzetközi Bűvész Életműdíjat is.

Criss fáradhatatlanul támogatja a gyermekek ügyét jótékonysági munkájával. Johnny Crisstopher Charitable Foundation nevű alapítványa, a JDS Alapítvány ... ezt is érdemes megtapsolni [ujjongás]. Tavaly a fia, az akkor két éves Johnny után lett elnevezve, akit leukémiával diagnosztizáltak. Criss megkapta az Év Férfi Kívánságteljesítője, és a Chris Greicius Híresség-díjat munkájáért és elkötelezettségéért a Make-A-Wish Alapítvány felé, ahol éppen az ötvenedik, őt érintő kívánságot teljesítette. [Ujjongás.] Szóval, mindezek fényében, kérem, fogadják szeretettel díjazottunkat, Criss Angelt! [Ujjongás.] Mielőtt hallanák Crisst, van néhány különleges vendégünk, akik mondanak pár szót a díjazottunkról.

Ma elsőként mond beszédet az első olyan amerikai bűvész, aki megnyerte a Bűvész Világbajnokságot Európában. Az Academy of Magical Arts, ismertebb nevén a Magic Castle itt, Hollywoodban, több alkalommal is kitüntette díjaival, többek között két alkalommal lett az Év Bűvésze. Egy hihetetlen 30 éves pályafutás után, 2010-ben vonult vissza a színpadtól, és ma Las Vegas egyik legendájánal számít. Kérem, fogadják szeretettel a színpadon Lance Burtont! [Ujjongás.]


Lance Burton:

Köszönöm mindenkinek! Jó napot kívánok! Los Angelesbe 1981-ben költöztem, a Helen apartmanba, körülbelül egy, vagy két tömbnyire arra, a tanács felé. Jó újra itt lenni, a régi környéken. A bűvészet egy nagyszerű színpadi művészet. És Criss Angel bebizonyította saját magának, hogy ő lehet a legfényesebb csillag a bűvészet univerzumában. [Ujjongás.] Criss Angellel először húsz évvel ezelőtt találkoztam. Éppen a vadonatúj Monte Carlo hotelben kezdtem fellépni Las Vegasban. Criss eljött a műsorra és utána beszélgettünk. Mindketten akkoriban szerepeltünk egy bűvészetről szóló dokumentumfilmben, ami azt hiszem, a Discovery csatornán ment. Szóval, tudtam, hogy kicsoda ő, és láttam is abban a műsorban, amint asztali trükköket mutat be. Nagy benyomást tett rám Criss, bűvészként is és emberként is. Egyedülálló kinézete volt, hogy a leglényegtelenebbet említsem, [nevetés és ujjongás] még mindig igaz ... és üdítően friss szemlélettel rendelkezett a bűvészet iránt. Volt benne hajtóerő, és példátlan munkamorál. De mindenekelőtt egyensúly a családja iránti szeretet által, különösen az odaadása édesanyja, Dimitra iránt. [Ujjongás.] Hamar barátokká váltunk és nyomon követtem Crisst. Mindig próbáltam üzenni neki, vagy felhívni, hogy gratuláljak a különböző tévés fellépéseihez. Mondogatni kezdtem a bűvészbarátaimnak, hogy tartsák szemmel Criss Angelt. Egy nap neki lesz a legnagyobb hatalma a bűvészvilágban, hamarosan. Ezt mondtam nekik. Néhány barátom szkeptikus volt. Ez a hosszú hajó fickó a vicces ruhájával? - mondták. [Nevetés.] Van, ami sosem változik. Igen! Igen – mondtam nekik. Ez a hosszú hajó fickó a vicces ruhájával rendkívüli. És nyomot fog hagyni a bűvészet világában. És így is lett! [Ujjongás.]

Amikor a Mindfreak legelső epizódja a képernyőre került, Criss Angel egyszerre szenzáció lett ... ami valójában húsz évnyi kemény munkájába került. Ma, nagy büszkén mondom: megmondtam, hogy így lesz! [Nevetés.] Legutóbb ott voltam új műsora, a Mindfreak Live premierjén a Luxor hotelben. [Ujjongás.] Bűvészként el kell, hogy mondjam, ez egy lenyűgöző műsor. A színház, a személyiség, a komédia, és természetesen a nagyszerű bűvészet, az igazán nagyszerű bűvészet egyedülálló szintézise. Különleges eset, a műsor záró száma, egy csodálatos lebegés illúzió. Criss felhívott kicsit korábban, hogy engedélyt kérjen tőlem egy olyan kis eleméhez, amit én használtam a lebegéseimnél 1991 óta. Természetesen igent mondtam. A premier estéjén ott ültem a közönség soraiban és élveztem az előadást. Amikor elkezdődött a lebegés szám, élveztem az illúziót. De hirtelen Criss valami olyat tett, ami nem volt lehetséges. Jól ismertem az illúziót, mivel egy változatát jómagam is csináltam. De ő valami olyasmit tett, amit egészen egyszerűen nem lehet megcsinálni. Most nem akarom lelőni az élményt azok számára, akik nem látták az előadást, csak annyit hadd mondjak, hogy meghökkentett és megbabonázott. Emlékeztetett rá, hogy miért is kezdtem el bűvészkedni. És emlékeztetett arra, hogy milyen nagyszerű bűvész Criss Angel.

Szóval, nagyon helyénvaló, hogy Criss ma itt van, hogy megkapja a csillagát a Hollywoodi Hírességek Sétányán. A világ bűvészei nevében szeretném mondani: Criss, gratulálunk, szeretünk és alig várjuk, hogy lássuk, mit teszel legközelebb! [Ujjongás.]


Leron Gubler, Hollywood Chamber of Commerce elnök vezérigazgató:

Köszönjük Lance Burton! Hatszoros világbajnokként és a Hírességek Csarnokának tagjaként a világ leggyorsabban fejlődő sportágában, a következő felszólalónk egy valódi ikon a kevert harcművészetek és az Ultimate Fighting Championship világában. Amellett, hogy a küzdősportok állócsillaga, sikeres üzletember is, sikerkönyvek szerzője és feltörekvő színész. Színészi karrierje felfelé ível a Feláldozhatók, a Feláldozhatók 2 és a Feláldozhatók 3 című sikerfilmekben nyújtott alakításai miatt, amelyekben Sylvester Stallone és Bruce Willis oldalán játszott. Kérem, fogadják szeretettel Randy Couture-t a színpadon!


Randy Couture:

Micsoda óriási öröm itt lennem ma, hogy segítsek átadni Crissnek ezt a Hírességek Sétánya csillagot! Számomra ez egy ritka dolog ... rajongóktól néha kínos kérdéseket kapok: hé, behúznál egyet, fojtogatnál? Én meg: komolyan? Ne már! De ha a barátaim ... Criss és én már körülbelül tíz éve barátok vagyunk ... ha a barátaim találnak meg azzal, hogy: hé, lesz egy olyan epizód a műsoromban, gyomron vágnál olyan erősen, ahogyan csak tudsz? [Nevetés.] És aztán, mindennek tetejébe: hé, annyira király lenne, megfojtanál, filmre akarom venni! [Nevetés.] Szóval, valószínűleg látták ezeket a részeket Criss csodálatos sorozatából, a Mindfreakből. Ahol gyomron vágtam és szó szerint megfojtottam. Valójában örömömre szolgált. [Nevetés.] De ezt nagyon megérdemelte, Criss nagyszerű fickó, nagyszerű barát már tíz éve, jótékonysági munka kapcsán találkoztunk. Criss arra irányuló törekvése, hogy segítse a gyermekkori rákgyógyítást, nagyon nemes tett, és ő egy nagyszerű ember, hogy ilyesmit tesz. Támogatta az én alapítványomat is több alkalommal, amely a sebesült veteránoknak nyújt segítséget, és nagyon jó barátok lettünk az elmúlt tíz év során. Szóval, ez itt egy jól megérdemelt csillag! És nagyon köszönöm, hogy a részese lehettem ennek! [Ujjongás.]


Leron Gubler, Hollywood Chamber of Commerce elnök vezérigazgató:

Köszönjük Randy! [Nevetés: Criss hátulról elkapja Randy nyakát.] Hadd mondjak el néhány köszönetet. Itt van velünk a Hollywood Chamber of Commerce Tanács elnöke, Jeff Zarrinnam úr. [Ujjongás.] Ő a Hollywood Hotel és a szeszfőzde tulajdonosa. Továbbá, nagy örömünkre itt van a Hírességek Sétányán Tony Orlando. [Ujjongás.] És a rapper, Flavor Flav. [Ujjongás.]

Több, mint huszonöt éves jelenlétével a világ filmes élvonalában, következő felszólalónk nagy tekintélynek örvend generációja legkiválóbb színészének egyikeként. Több sikerfilmben szerepelt, mint bármely más művész az elmúlt húsz év során. Mindezeken túl, nemcsak egy, hanem a filmtörténelem két legsikeresebb franchise-ában is játszott. Milliók számára ismert Sirius Blackként, Harry Potter keresztapjaként, Jim Gordon felügyelőként Batman bűnüldöző partnereként, Drakulaként, Beethovenként, Lee Harvey Oswaldként, Sid Viciousként, és a terroristaként, aki eltérítette Harrison Ford elnök különgépét. [Nevetés.] Legutóbbi és legfontosabb filmje, a Darkest Hour, amelyben Winston Churchillt játssza, idén novemberben kerül világszerte a mozikba. Kérem, fogadják szeretettel Gary Oldmant a színpadon! [Ujjongás.]


Gary Oldman:

Szóval, néhány évvel ezelőtt, amikor azt hittem, hogy a showbiznisz legkeményebben dolgozó emberével dolgoztam együtt, aki James Brown, a néhai James Brown, de ... azt hiszem, a koronát most Criss kellene, hogy viselje. Két műsor múlt este? [Criss válaszol: Ma este is kettő.] És iderepültél? Két óra alvás? [Criss: Annyi se.] [Nevetés.] És aztán interjúk, a csillag, repülőre fel, két előadás ma este. [Ujjongás.]

Személyesen Crisst néhány éve ismerem, de Crisst régóta ismerem lelkes Mindfreak nézőként. Hétről-hétre lenyűgözött Criss művészete és képzeletvilága. Valódi lelemény, érzelmi és fizikai elkötelezettség szükséges ezeknek a nagyszerű mutatványoknak a végrehajtásához, ez megdöbbentő, ... nos, ez több, mint trükk és bűvészmutatvány. Ez ... olyan, mintha az atlétika találkozna a varázslattal. [Nevetés.] Amikor látja az ember az élő előadásban, a szeme előtt, szó szerint eláll a lélegzete és megérti, miért is tartják őt a bűvészet történetének egyik legnagyobb illuzionistájának. Azonban számomra a valódi varázslat Criss szívében történik. [Ujjongás.] És nem tudok senkit, aki jobban megérdemelné ezt a csillagot. Az ember, akit megismerhettem, egy kedves, nagyszerű lélek, aki túlságosan nagylelkű az idejével, és akinek végtelenbe nyúló küldetése, hogy valamit visszaadjon. Megérintesz bennünket a tehetségeddel és a művészeteddel, Criss, és megérintesz bennünket az együttérzéseddel. Igazi inspiráció vagy, és számomra megtiszteltetés és büszkeség, hogy ismerhetlek és hogy a barátomnak nevezhetlek. [Ujjongás.] Gratulálok a csillagodhoz! [Ujjongás.]


Leron Gubler, Hollywood Chamber of Commerce elnök vezérigazgató:

Köszönjük, Gary! Nos Criss, a Hollywood Chamber of Commerce és a Hírességek Sétánya miniszterei, Los Angeles városának nevében, engedélyezték nekünk mindezt, és ez egy megtiszteltetés, szóval, ma az is az én kiváltságom, hogy átadjam Önnek a város határozatát, számos eredményének elismeréseként, sok dolgot az életrajzából már elmeséltem. A polgármester, Hollywood önkormányzata, és a városi tanács elnöke. Szóval, Los Angeles városának nevében boldogan adom át ezt az oklevelet Önnek. [Ujjongás.]

Criss, itt az ideje, hogy halljuk Önt, így hadd mondjak még egy utolsó dolgot előszó gyanánt. Egyike voltam azoknak, akik azt mondták, mert egy korábbi tanácstagunk is ezt mondta: Criss, te vagy ma az Angyalok Városának egyik angyala. Gratulálok! [Ujjongás.]


Criss Angel:

Nagyon szépen köszönöm Hölgyeim és Uraim! [Ujjongás.] És tudom, hogy korlátozott idő áll a rendelkezésemre a beszédhez, de talán igénybe vehetek egy kicsivel több időt, mert ez ... ez leírhatatlan ... amit ez nekem jelent. Csak annyit kívánok, bárcsak itt lehetne velem az édesapám ... hogy láthassa. Emlékszem, amikor ideérkeztem a '90-es években, végigmentem ezen az utcán, és elértem Houdini csillagához. Sikerre éhező művészként, nagy álmokkal azt gondoltam, ... milyen hihetetlen, hogy Houdini 1926-ban meghalt, de a csillaga itt marad addig, amíg ez a bolygó létezik. És ... ennek nagy hatása volt rám, és biztos vagyok abban, hogy nagy hatása van sok olyan emberre, aki eljön ide, erre a híres utcára egy álommal. Egy álommal, ami lehetetlennek tűnik, de egy olyan álom, ami egy kicsit közelebbivé válik, amikor az ember látja ezeket a csillagokat, és rádöbben, hogy minden ember, aki itt van az utcán, pont olyan, mint te, vagy én. Annyi a különbség, hogy kidolgozták a belüket. Kitartottak, nem hallgattak a negatív hangokra, és megvalósítottak valamit az álmaikból. És bárki, aki most engem néz, az internet világában, vagy itt élőben, mind véghez tudja vinni ugyanezt. Én vagyok az élő bizonyíték arra, hogy bármi lehetséges, ha az ember álmodik. [Ujjongás.]

Most, én ... nem készítek elő semmit, ha beszélek, a szívemből szólok. Csak néhány ember nevével készültem, akiknek köszönetet kell mondanom [elővesz egy cetlit]. Mert hosszú és nehéz út volt, mire idáig eljutottam. Szó szerint tizennyolc évembe került, hogy "hirtelen sikert arassak". És nagyon sok ember van, aki lehetővé tette ezt számomra, mert ők is részesei voltak a kirakónak az utam során, amiből összeállt ez a kép, amit most látunk. De az utat magát nem látjuk, ahogy az út részleteit sem. És hogy milyen bonyolult volt, a megpróbáltatásokat és a gyötrelmeket ... mert az embernek meg kell tennie azt, amivel teljesítheti a küldetést. És ebben nagyon sok ember osztozott, mint például a hihetetlen édesanyám és édesapám [ujjongás], akik megengedték, hogy álmodjak. Eléggé hittek bennem ahhoz, hogy támogassák az álmomat. Amikor nem voltak jók a kilátások, az édesanyám ott volt velem és azt mondta, hogy meg fog történni, csak higgy magadban! Higgy, higgy, higgy! És hittem. Édesapám egy hihetetlen ember volt, ő volt az, aki a legnagyobb és legmélyebb hatást gyakorolta rám életem során, és ez így is marad mindig, ... soha nem lesz még egy ilyen ember, mint ő.
Köszönet a bátyáimnak, akik támogattak, ott voltak, amikor kellett, amikor próbáltam rátalálni az utamra, hogy eljussak oda, ahová menni akarok. Köszönet ennek a bizottságnak, hogy figyelembe vett engem, elnézést [szipog] ... hogy megadta ezt a lehetőséget. Köszönetet szeretnék mondani Ann-nek, és mindenkinek, aki itt volt és a bizottságnak, a Hírességek Sétánya Bizottságnak, az APA-nek, aki az új ügynököm, és nagyon izgatott vagyok, hogy velük dolgozhatok, Jerry Nadalnek, aki itt van ma, és a Cirque du Soleilnek, hogy kockáztattak miattam. Tizenegy évvel ezelőtt kezdődött a kapcsolatunk [ujjongás]. Nem volt könnyű menet. És ez jól mutatja, hogy a dolgok nem mindig alakulnak jól, de ... néha limonádét kell csinálni a citromból. És mi a legjobb limonádét csináltuk együtt, ami csak lehetséges a bűvészvilágban. Nagyon hálás vagyok Jerrynek és a Cirque-nek. Mindenkinek a hihetetlen Mindfreak csapatomból, a színpadon lévő és a színfalak mögötti csapatomból egyaránt. Nicknek és a Luxor összes dolgozójának azért, mert támogatták az őrült álmomat, és lehetőséget adtak arra, hogy megvalósítsam. Corey Sandersnek és Jim Maronnek, akik alapvetően hagyták nyélbe ütni a megállapodást [nevet] az MGM részéről. És szeretném megköszönni az itt egybegyűlteknek, Lance Burtonnek, aki igazán hihetetlen barát; ő a legkedvesebb ember, akivel a bűvészvilágban találkoztam, mert a bűvészet nagyon gyilkos világ lehet. Sajnálatos módon így igaz. És ő mindig azt mutatta mindenkinek, legyen az illető sikeres, vagy éppen sikerre vágyó személy, hogy az ember lehet nemes, jó emberi lény, és mégis a csúcson maradhat. És Lance ezt testesíti meg, jobban bárki másnál, jobban nálam.

Randy Couture, ő egy csodálatos sportoló, szeretem, amit csinál, szeretem az MMA-t és a UFC-t, Randy-t, akinek mindig is nagy rajongója voltam. Nagyon kedves volt, és fojtogatott és behúzott egyet nekem, szóval, köszönet mindezért. [Ujjongás.] Gary Oldman. Tudják, Gary Oldman a színészek színésze. Véleményem szerint ő napjaink legnagyobb élő színésze. [Ujjongás.] És ha arra gondolok, hogy felhívom Gary Oldmant, aki egy ennyire sikeres színész, én meg felhívom és azt mondom neki, hogy hé Gary, éppen egy új karakteren dolgozom a műsoromhoz, egy őrült karakteren, akit Christosnak hívnak, idejönnél és figyelnél közben, és adnál néhány tanácsot? [Nevetés.] És ő meg azt feleli: igen, nem gond. Eljön és velem tölt egy kis időt. És nem akar megjegyzéseket tenni, nehogy megsértse az érzéseimet [nevet]. De adott néhány kritikai tanácsot, amit megfogadtam, és nagyon hasznosak voltak. Szóval, ő egy csodálatos ember, és a közös jótékonysági tevékenységünk, az elkövetkezendő években nagyon fontos lesz a gyermekkori rák ügyében.

Itt van velünk The Amazing Johnathan is, aki, mielőtt még bárki tudta volna, ki vagyok, és Las Vegasba jöttem, soha nem felejtem el, elvitt a Hibachi Grillbe néhány barátjával, nem ismert, de kedves volt velem és segíteni próbált. És mindig inspirált a művészete a komikus bűvészet területén. Nagyon hálás vagyok, hogy itt vagy ma. Tony Orlando olyan, mintha az apám lenne. Miután az édesapám meghalt ... és "paps"-nak hívom. Mindig nagyszerű történeteket mesélt Elvisről, Michael Jacksonról, Frank Sinatráról, és ... ezekről a hihetetlen előadókról, akikből nincsen valami sok. Tony Orlando olyasvalaki, akit nagyra kell becsülnünk. Mind a mai napig letaglóz, még mindig nagyszerű műsorokat csinál, és ... Led Zeppelint játszik, a műsorában Led Zeppelint énekel, szóval ... [ujjongás], szóval ... Ez nem fontossági sorrend ... Tom Rutan az én asszisztensem, és mindent elintéz nekem. Mindent megtesz. Bárhol is vagy, Tom, köszönetet szeretnék mondani az elmúlt tizenkét évért, a barátságodért és a munkádért. És John Farrellnek is, aki nincs itt, de velem volt, amikor nem volt pénzem, ingyen dolgozott nekem látványtervezőként New Yorkban. Bob North-nak, aki itt van, ... aki a legeredményesebb trükkmester, ötletgazda, hihetetlen. És ő az oka annak, hogy képes vagyok úgy repülni és lebegni, mint senki más emberi lény nem lebegett, mióta létezik az emberiség. Mert ez ő és nem én, szóval, nagy tapsot neki! [Ujjongás.] Nick Langnek, aki egy feltörekvő fickó, őrült és dolgozni akar, és órákat tölt, ... akár ötvenhárom órát is eltölt, ha kell valamire ennyi. Nagyszerű, köszönöm Nick! Banacheknek, aki nincs itt, de olyan fickó és barát, aki velem volt és segített. Felix Rappaportnak, aki a Foxwoods elnöke és aki továbbra is igényt tart rám, miután leszerződött velem a Luxorhoz. És Susan Myburgh-nek, aki velem volt ügyvédemként és barátomként, és bármire is volt szükségem tőle, ott volt. Szívemből köszönök mindent! Majdnem végeztem, elnézést. [Nevetés.]

Szintén köszönetet szeretnék mondani Galnek, a menedzseremnek, aki napi szinten van velem és segít, és foglalkozik az őrültségeimmel. És ez az ember az, aki valóban lehetőséget biztosított arra, hogy mindez megtörténjen. Hitt bennem, amikor senki más nem hitt. Sok ember megsebzett ebben a szakmában, és továbbra is hittem magamban, és próbáltam magam megvalósítani ... és rátaláltam erre a névre, hogy Dave Baram. [Ujjongás.] Dave Baram a menedzserem [ujjongás], és ő volt, aki megszervezte velem ezt a karriert, és ... nagyon köszönöm Dave, szeretlek!

És a legelső ember, aki megtanított nekem egy kártyatrükköt, amikor hat éves voltam, és a legcsodálatosabb személy, akivel valaha találkoztam életem során, a nagynéném, Stella. [Ujjongás.] Ő tanította meg nekem az első kártyatrükköt, és egész életem során ő volt a legtündéribb ember, akivel találkoztam. Szeretlek, amíg élek.

Öm... beszéltem egy kicsit édesanyámról és a családomról, és édesapámról, és .... a gyönyörű kisfiam, Johnny Crisstopher, aki [ujjongás] ... sajnos nem lehet itt, de alig várom azt a napot, amikor kézen foghatom és megmutathatom ezt neki, és ... amikor már eltávoztam, remélem, majd eljön ide és arra gondol, az apja egészen jól csinálta. [Ujjongás.] És ... néhányan bizonyára csodálkoznak, miért nincs itt a gyönyörű szerelmem ... azért, mert a családjában lebetegedett valaki és Spanyolországban kell lennie. De tudom, hogy lélekben itt van, és "ti amo para siempre".

Nos, szeretném megköszönni mindenkinek, és Istennek ezt a csodálatos lehetőséget, hogy erőt és energiát adott nekem a kitartáshoz, és nagyon hálás vagyok mindannyiótoknak, a rajongóknak [ujjongás], akik engem sikeressé tettetek, mert lehet valaki a legtehetségesebb ember a világon, ha az emberek nem szeretik, akkor sehol sincs. Szóval, köszönöm az összes rajongómnak, az összes Loyalnak világszerte, nélkületek nem vagyok semmi. Isten áldjon benneteket és nagyon köszönöm ezt a hihetetlen kitüntetést, amit soha életemben nem fogok elfelejteni. Szeretlek benneteket!


Leron Gubler, Hollywood Chamber of Commerce elnök vezérigazgató:

Rendben, ... engedjenek meg nekem egy utolsó elismerést, amit a Los Angeles-i rendőrségtől kaptunk. Köszöntsük Cory Palka kapitányt és John Pintor kapitányt. És most Criss, leplezzük le a csillagot, és jó lenne, ha a felszólalóink csatlakoznának hozzánk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése