2010. 05. 23.

Az igazi varázslat mosolyt csalni egy haldokló gyerek arcára


2010. május 19-én Criss Angel megkapta a Magical Wish Maker of the Year-díjat a Make-A-Wish alapítványtól. | Kapcsolódó cikk itt olvasható | Galéria itt látható. |

Könnycseppek futottak végig az arcán, amikor az alapítvány képviselői átadták a díjat, amelyet a legtöbb támogatást nyújtó híresség érdemel ki a haldokló gyerekek kívánságainak teljesítéséért.

"Nagyon érzelmes ember vagyok," mondta Criss. "Az összes többi díjnak nincs semmi jelentősége ehhez az elismeréshez és a Make-A-Wish gyermekeinek szeretetéhez képest. Ezek a gyerekek fülig érő mosolyt csalnak az arcomra és arra tanítanak, hogy az életben a legfontosabb az egészség és a boldogság."


"Találkozom egy gyerekkel, én sem és ő sem tudja, mennyi ideje van ezen a Földön. Amikor nem volt pénzem, csak egy álmom, mindig azt hittem, a hírnév és a pénz mindenre megoldás. De semmit nem jelent -- sekélyes és nincs semmi értelme, mihelyt találkozol ezekkel a gyerekekkel. Ez az a fontos feladat, amit csendben, a színfalak mögött kell végezni. Amikor az ember eléri az álmait, arra kell használnia ami vele jár, hogy segítse ezeket a gyerekeket. Annyira hálás vagyok, hogy olyan családban nőttem fel, ahol sok a szeretet."

"A siker itt azt jelenti számomra, hogy érzem a gyerekek szeretetét. Földre tesz. Ez a munka vált a legfontosabbá az életemben. A gyerekek azt hiszik, én teljesítem az utolsó kívánságaikat, és szívességet teszek nekik. De valójában ők sokkal többet tesznek értem, mint én valaha tehetnék értük. Nincs ára, nem lehet megvenni. 
Egy ártatlan gyermek csupán veled akar lenni. Ez üt bármekkora vagyont, bármilyen autót, bármilyen ékszert. Nem lehet egy ártatlan, tiszta gyermek őszinte szeretetét, barátságát és ragaszkodását megvenni. Nagyon, nagyon kemény dolog mindig, amikor találkozom velük, tudva, hogy már nem sokáig lesznek velünk. Szívszaggató, hogy nem fogom őket ismét látni, mert a legutolsó az a kívánságuk, hogy találkozzanak velem, vagy szórakoztassam őket, mielőtt eltávoznak."

"Áldott vagyok, hogy képes vagyok megtenni mindezt és hogy a Make-A-Wish felkért. Ezt teljes szívemből mondom."


A Bali Hai Golf Club Centerben tartott éves vacsorán Criss rögtön 10 000 dollárt adományozott az alapítványnak. Kilenc jelenlévő adományozó hallgatta meghatódva a szavait, miközben átadták neki a díjat. Ez a 100 000 dollár indította az alapítvány adománygyűjtő aukcióját. [Nem én gépeltem el, az eredeti cikkben mindkét esetben ugyanannyi 0 van, mint amit én írtam. Ha kiderül, melyik összeg a helyes, javítom.]

A díjátadáson az alapítvány gyerekei közül is voltak résztvevők. A világhírű szervezet 2007-ben már adott Criss-nek egy Chris Greicius-díjat, mert a tévés személyiségek közül a legtöbbet ő tette a gyerekekért.

Criss elmondta, hogy idén elindítja a saját alapítványát, neve Believe Anything Is Possible [Hidd el, bármi lehetséges] for Children Foundation lesz, és a Make-A-Wish munkáját is segíteni fogja.

"Oprah is jelezte, hogy segít, és még sok híres barátom fog segíteni pénzt gyűjteni a Make-A-Wish számára. Jobb hellyé akarjuk tenni a világot az ártatlan gyermekeknek. Kisírtam a lelkem, amikor édesapám rákban meghalt. Bárcsak okosabb lennék, bölcsebb, akár egy orvos, hogy megmentsem a haláltól ezeket a gyerekeket. Nem érdemlek díjat azért, amit értük teszek. Csupán megpróbálok minden tőlem telhetőt megtenni, és mindenkit arra kérek, hogy ugyanígy tegyen."

"A gondoskodás ezekről a gyermekekről vált nekem elsődlegessé. Bármi, amit a polgártársaimért tehetek, akár fiatal, akár öreg, szeretetből fogom tenni."


Miután Criss üdvözölte az alapítvány képviselőit, és néhány fotó is készült róla. Mindez a két, aznap esti BeLIEve előadása között történt, napközben pedig hosszú, fárasztó forgatáson vett részt a Mindfreak új évadához.

"Ez az, amiről az igazi varázslat szól -- látni, ahogy egy gyerek arca mosolyra derül és teljesen elfelejteni, hogy talán ez az utolsó alkalom. Az igazi szeretet és gondoskodás varázslata annak a Fickónak a műve, odafent. Ez Istennek olyan ajándéka, ami mindezt érdemessé teszi. Ez az Ő alapvető varázslata."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése