2008. 07. 30.

Hiba? Szóba se jöhet!

Friss interjú! | Cikk | Video |
Még egy: Nancy Alexander interjúja (videó) Amint látható a háttérben, Criss édesanyja is jelen van.

"Hiba? Szóba se jöhet!"

Criss a St. Petersburg Times számára nyilatkozott, majdnem egy órán keresztül zajlott az interjú.

Láttam az egyik műsorodban, hogy néhány egydollárost százassá változtattál. Segítenél itt pár  csóró újságírónak, ha összekaparunk néhányat?

(Nevet.) Bárcsak minden igazi lenne, amit csinálok! Néhány közülük valóságos, néhány illúzió, én megpróbálom elhalványítani a köztük lévő határvonalat, de sajnos, őszintének kell lennem veled. Fogni egy egydollárost és százassá változtatni - ez sajnos nem a valóság.

Aah, végem van. Azt hittem, ezért majd pénzt kapunk.

Én is (nevet).

Szóval, mit tudsz a helyről, milyen kapcsolatban állsz Tampa Bay-jel, a Clearwaterrel?

Harmadszor vagyok itt, múlt héten voltak a próbák. Azt hiszem, talán 12 évvel ezelőtt mentem Clearwaterbe, aztán Tarpon Springsbe, ahol tudom, hogy hatalmas görög közösség él, és mivel 100%-ig görög vagyok, oda kellett mennem. A görögök elképesztőek. Nem sokan részei a szórakoztatóiparnak, szóval, ha valamelyikük, aki 100%-ban görög és a szórakoztatóiparban dolgozik, őt tényleg támogatják, szóval, alig várom, hogy Tarpon Springsben is megálljak, amint időm engedi.

Mennyi ideig leszel itt?

Talán csütörtök estig. Annyit mondhatok, a tengerpart lenyűgöző errefelé, és az emberek hihetetlenül vendégszeretőek, és hálás vagyok, hogy megpróbálhatom ezt véghezvinni, mert nem volt sok választási lehetőségünk. Számos épület volt, de amikor kiderült, hogy bent leszek az épületben miközben az felrobban, senkitől nem kaptunk erre engedélyt, kivéve Clearwatertől, ezért köszönöm a hatóságoknak, akik tiszteletben tartják és bíznak a művészi víziómban, és remélhetőleg nagy nyilvánosságot generálunk majd ennek a csodálatos, Clearwater nevű helynek.

Mi adta az ötletet? Csak felkeltél egy reggel azzal a gondolattal, hogy egy épülethez bilincselem magam, ami fel fog robbani?

Körülbelül 1000 bemutató van már a hátam mögött, most, hogy jön a negyedik évad. Az évad egy különleges előrelépés a számomra, mert olyan dolgokat kell csinálnom, amelyeket mindig is akartam.
De általában olyan dolgok vannak a fejemben, amelyeket szívesen látnék nézőként. És nagy rajongója vagyok Houdininek és Evel Knievelnek.
Akkoriban nem volt semmi izgalmas a tévében, Evel Knievelen kívül. És amikor végrehajtotta élőben azt az ugrást, és nem lehetett előre tudni, vajon túléli-e, vagy meghal, az emberek bekapcsolták a tévét, hogy megnézzék. Úgy gondolom, ezzel az epizóddal, amely szintén élő adás ... ugyanilyen szituációba kerülök. Senki nem tudja, mi lesz a vége, még én sem. Azt tudom, hogy meg fogom próbálni, de ki tudja. Bármi megtörténhet.

Nem tudod, mi lesz a vége?

Azt tudom, mit akarok, és készültem is rá, de bármi megtörténhet. Bármi. 550 rúd dinamit lesz a talpam alatt; egy helikopter, aminek a tető felett 9 méterrel kell lebegnie. Ha nem sikerül túljutnom a bilincseken, 5 lakaton és 4 ajtón 3 perc 30 másodpercen belül - ha csak egy másodpercet is kések, a helikopternek nélkülem kell elmennie. Ki tudja, hibázhatok, meggyűlhet a bajom egy lakat kinyitásával. ... Ki tudja? Képes felrobbanni a dinamit a tervezett idő előtt? Rengeteg a bizonytalanság. Az egyedüli, amit tehetek, hogy a célra figyelek és higgadt maradok, nyugodt és összeszedett, hogy alacsonyan tartsam a szívverésemet és tisztán tudjak arra gondolni, amit annyi idő alatt kell végrehajtanom, amennyi van.

Szóval, szerdán lesz valamilyen szertartás? Van valamilyen speciális étel, amit enni fogsz, létezik speciális edzés?

Tudod, csak úgy odaérkezem. A különbség annyi aközött, amit szerdán teszek és amit általában tenni szoktam, hogy amikor a Mindfreaket forgatom, akkor kezdem el, amikor készen állok. Ezt most nem tehetem. El kell kezdenem, tudod, az óra, élő adás, el kell kezdenem végszóra, ha ott vagyok mentálisan, ha nem. Csak egy órát foglaltam le, szóval durva lesz. De általában szeretek csak magam lenni, szeretem elképzelni a fejemben újra meg újra, mint egy atléta, hogy hogyan kell zajlania, így remélhetőleg a testem követni fogja.

Azt lehet mondani, korán elkapott a bűvészkedés iránti láz. Azt hiszem, 6, vagy 7 éves voltál, amikor a nagynénéd megtanított neked egy trükköt.

Stella nagynéném.

Akkor innen indult az egész. Szóval, most középiskolás vagy benne? Még most is úgy gondolod, ez az, amit csinálni akarsz?

Azonnal tudtam, hogy mit akarok csinálni, amikor 6 éves voltam. ... Ahogy rámutattál, Stella nagynéném volt olyan kedves, vagy nem (nevet), hogy megtanította nekem az első kártyatrükkömet, de tudod, ez eléggé érdekes, mert hogy teljesen őszinte legyek hozzád, nem voltam valami - helytálltam a középiskolában a személyiségem miatt és mert a tanárok kedveltek, de a leggyengébb osztályokba jártam.
Nem voltam okos gyerek, és még mindig nem hiszem, hogy túl okos lennék, ha lexikai tudásról van szó, de amit tudtam, abban nagyon jó voltam, és ügyes voltam, és azt hiszem, elhivatottságot éreztem. De a mai napig nem mentem egyetemre. ...
De mindez azt mutatja, hogy ha valamit nagyon akarsz, és hajlandó vagy tenni is érte minden nehézség ellenére, akkor megélheted az álmaidat, ahogyan én az enyémeket. Én nem vagyok se okosabb, se jobb, csak sokkal kitartóbb voltam. Amikor valaki nemet mondott, az engem csak megerősített és sokkal elszántabban akartam bebizonyítani, hogy nincs igaza, és azt hiszem, ez volt az, amivel kitűntem. Jelen volt a magatartásomban és abban, ahogyan a dolgokat láttam, mert nem vagyok egy agyonművelt fickó. Nem vagyok.

Mondasz valamit a sikertelen éveidről, a mélypontról?

Nos, nem tudtam, miből fogom fizetni a csekkeket ...

Értem. Volt olyan időszak, amikor úgy gondoltad, "fel kell adnom a dolgot"?

Nem, soha nem gondoltam úgy, hogy abbahagyom. Nagy bennem a versenyszellem, és teljesen mindegy, hogy mit veszek a fejembe, meg kell valósítanom, mindegy, milyen bonyolult. Ez bennem van, ilyen a személyiségem. És akkor is, amikor nehéz idők jártak, és nem tudtam, hogyan fogom átvészelni, nagyon szerencsés voltam, hogy ilyen csodálatos családom van, aki mindig támogatott abban, amit csinálni akartam. És megtettem, amit tennem kellett, hogy túljussak rajta, és ha ez könnyű lenne, akkor mindenki sikeres lenne. Tényleg igaz, hogy annyit kapsz vissza, amennyit belefektetsz, és én kidolgoztam a belemet. Mindent egy lapra tettem. Bevállaltam a legnagyobb kockázatot: a jövőmet. Azt mondtam, nem megyek egyetemre. És ez olyan dolog, amit nem tanácsolok senkinek, de ha benne van a véredben, meg kell tenned. Nem tehetsz mást. Ez tesz téged azzá, aki vagy. Azzal eszel, élsz, és alszol, aki lenni akarsz, amilyen életet el tudsz képzelni magadnak. És én mindig tudtam, mit akarok tenni.

Mindig is tudtam, hogy művész akarok lenni, és azokon a képeken keresztül akarom kifejezni magam, amelyeket megalkotok, és ez igaz az élő előadásomra is - a Criss Angel BeLIEve show-ra - tényleg az életemről szól és az egész folyamatról, és azoknak a drámai jeleneteknek a létrehozásáról, amelyek megérintik az embereket, mert engem soha nem az érdekelt, mi hogyan működik, vagy hogy egy bizonyos trükk hogyan működik. Az érdekelt, hogy az emberek hogyan érezték magukat, miközben nézték.
És azt hiszem, az emberek, szerencsére, ezért kötődtek a Mindfreak című tévésorozatomhoz. Ez a legjobb évad, és művészi szempontból annyi minden közlendőm van, és remélhetőleg mindig lesz közönségem, és mindannyiótoknak köszönöm, hogy néztek és támogattok engem, mert a támogatásotok és szeretetetek nélkül nem lennék itt, szóval, köszönöm.

Hadd kérdezzek valamit ezzel kapcsolatban. A te rajongóid között vannak a legelszántabbak a hírességek rajongói közül, akikkel valaha beszéltem. Úgy értem, a rajongóid -

Hűségesek.

Tele az email-fiókom. Elmehetnék nyugdíjba, ha mindenkinek szereznék tőled aláírást a felajánlott pénzekért cserébe. (Angel nevet.) Mit gondolsz, miért kötődnek hozzád ennyire a rajongóid?

Először is, meg vagyok áldva. És azt hiszem, nagyon egyszerű a magyarázat arra, hogy mi köt minket össze. Az emberekkel kapcsolatba kerülök, amikor figyelik, amit csinálok, éppen olyan kapcsolatba, mint amilyet Houdini idézett elő. Amikor Houdini fejjel lefelé lógott kényszerzubbonyba kötözve, és az emberek látták, ahogyan kiszabadul, az már nem Houdiniről szólt. Hanem arról az üzenetről, amit Houdini idézett elő, vagyis, hogyha ki lehet szabadulni egy kényszerzubbonyból, akkor ki lehet törni a szegénységből is, lehet javítani az életen, és az emberek ezt az üzenetet teljes egészében befogadták. Látni akarták győzedelmeskedni az esélytelent, és utána ők is győzedelmeskedni akartak. Szóval, művészként az a legnagyobb dicséret, amit kapok, ha odajön egy rajongóm és azt mondja: "Tudod, láttalak négy húskampóról lógni, és tudod, ráébresztett arra, hogy szembe tudok nézni a félelmemmel. Teljesebben tudom élni az életem. Képes vagyok repülőre ülni. Be tudok menni egy liftbe, még lehetek orvos - még nincs túl késő."
És úgy gondolom, hogy ha megértesz egy üzenetet, az sokkal nagyszerűbb, mint egy rejtvény, mint egy kirakós, mert létrejön az a bizonyos kapcsolat. És az emberek azt is tudják, hogy bár enyémek ezek az ostobaságok (megmarkolja a gyémánttal kirakott, hosszú nyakláncát, ami úgy néz ki, mint egy hosszú lánc, amit két bilincs kapcsol össze), és autók és ilyen holmik, amelyeket jó dolog birtokolni, de mindenki tudja, hogy ezek a dolgok nem birtokolnak engem. Hogy én csak egy ember vagyok, és próbálok pozitív maradni, jót tenni, nagyon lelkiismeretes vagyok, mert a siker nem könnyű. Azt gondoltam, hogyha sikeres leszek, szabad leszek. De most kevesebb szabadságom van, mint valaha. És ami elégedetté tesz, az nem az ékszer, vagy a kocsi. Amitől elégedett vagyok azok olyan dolgok, amelyeket másokért teszek, például a gyerekekért. Számomra a legnagyobb kitüntetés, amit kaptam - felejtsd el az Év Bűvésze elismeréseket és efféle ostobaságokat - megkapni a Criss-gracious [= azaz kb.: "irgalmas Criss" xD :D nagy bakit vétett a cikkíró és hülyeséget hagyott a szövegben azáltal, hogy nem nézett utána: a díj valójában Chris Greicius-ről, egy 7 éves leukémiás fiúról lett elnevezve, aki a Make-A-Wish nevű, világhírű gyermekalapítvány jelképe lett - Éowyn], szóval megkapni a Chris Greicius-díjat, egy olyan televíziós hírességként, aki mindenkinél többet tett a Make-A-Wish Alapítványért.
Ha látok egy gyereket, akinek csak két-három hét van hátra az életéből, és mégis mosoly van az arcán, arra gondolok, mennyire szerencsés vagyok; ők megértik, mit jelent az élet, és így élni, megélni minden percet, teljességgel és szeretettel, boldogsággal és - hálisten egészséges vagyok - ez az a három dolog, amit nem lehet pénzért megvenni.
És azt hiszem, az emberek megértik, ez az, ahonnan jövök. Amikor rám néznek, először félreértelmezik a külsőmet, de amikor látják, hogy mi a célom és nem ítélnek el amiatt, ahogy kinézek, akkor megértik, hogy egészen más vagyok, mint amilyennek gondoltak. És megértik, hogy próbálok pozitív maradni ebben a néha nagyon negatív világban.

Mit mondasz azoknak az embereknek, akik szkeptikusok, akik azt mondják, ez csak olyan, mint a profi birkózás, hogy a bűvészet csak szélhámosság? Na, várjunk, a húskampók igaziak voltak, ugye?

(Mosolyog.) Sok nyom van a testemen, amit boldogan megosztok az emberekkel. De az az igazság, hogy nem kell semmit bizonyítanom senkinek. Az egyetlen, akinek bizonyítanom kell, az saját magam. És tény, hogy azt mondtam, el fogom halványítani a határvonalat valóság és illúzió között. És tudod, mit? Szeretem azokat az embereket, akik utálnak engem, annyira, mint azokat, akik szeretnek, mert nélkülük nem lennék itt. Azok az emberek, akik a sajtóban negatív dolgokat írnak rólam? Szeretem őket. Köszönöm nektek, hogy beszéltek rólam, mert ez megadta számomra a pódiumot ahhoz, hogy művészit alkossak, és hogy az emberek beszéljenek róla.

Amikor a csúcson vagy, és én kidolgoztam a belem, hogy idáig jussak, azt mondják neked, mennyire nagyszerű vagy. De amikor már ott vagy, mindenki le akar onnan taszítani. És tudod, mit? Mindez nem zavar.
Valójában úgy gondolom, vicces, hogy az állítólag engem nagyon utáló emberek arra pazarolják az életüket, hogy rólam beszélnek, talán azért, mert amúgy senki sem beszélne róluk. És számomra ez hízelgő, hogy arra pazarolnak mindent, hogy egy olyasvalakiről beszéljenek, akit annyira utálnak. De igazán nem is utálnak. Mindnyájunknak megvannak a saját bizonytalanságaink, magamat is beleértve, és néha közülünk néhányan nem tudnak szembenézni önmagukkal. Így, ahelyett, hogy tükörbe néznénk, inkább negatívvá válunk az életben, és én azt mondom cseszd meg. Az élet túl rövid, túl drága. Próbálj meg pozitív lenni, legyél egy pozitív erő ebben a világban.

Rendben, hadd dobjak most néhány szerkesztőt a farkasok elé. Azt akarják tudni, ki fogja bezárni az ajtókat (a Spyglass hotelben), és ki vezeti majd a helikoptert.

Egy mutatvány-koordinátor és barát fogja vezetni a helikoptert.) Ami a zárakat illeti ... véletlenszerűen fogok kiválasztani valakit úgy, hogy eldobom a csuklóvédőmet (fel a levegőbe, és aki elkapja), feljöhet ... és megvizsgálhatnak mindent. ... Bezárhatják. Nincs semmi rejtegetnivaló. Abszolút semmi rejtegetnivaló. És ez vicces, mert az emberek szkeptikusak egy szabadulással kapcsolatban. ... Pedig amivel kapcsolatban szkeptikusnak kellene lenniük, az a tenyérjós a háztömbben.

Úgy van.

Azok az emberek, akik elveszik a pénzedet, és az elhunyt szerettedről beszélnek, csak a cold-reading módszerrel trükköznek. Nem tesznek érted semmit.
Amit én teszek, nézd, annak valódi következményei vannak. És az egész testemen hegek vannak. (A jobb bicepsze alá mutat, ahol megégette magát, amikor felgyújtotta magát, és az orra alá, ahol megsérült, amikor 24 órán keresztül volt víz alatt.)
Soha nem ért nagy szerencsétlenség, hála Istennek. De amit teszek, az valódi. Ez a szituáció egy szabadulás. ... És amikor illúziókat kreálok, azok illúziók, de ez egy szabadulás.

Sokat beszéltél Houdiniről, és tudom, hogy ő az egyik bálványod, és én is a posztmodern Houdiniként említettelek -

Nos, köszönöm.

És tudom, hogy egyike azon dolgoknak, amelyekben nem hiszel, azok a médiumok, és ő sem hitt bennük, de te elmentél valaha azokra az évenkénti szeánszokra, amelyeken meg akarták idézni?

Nem. Houdini okos ember volt, mert amikor a halálos ágyán feküdt halloweenkor, 1926-ban, azt mondta a feleségének, hogy emberek fognak jönni senkiföldjéről, és hogy ez egy nagyszerű lehetőség lesz a számukra, hogy kihasználják, és én megadok neked egy kódszót.
Így ez a kódszó tíz éven át az asztalon volt egy borítékban, és senki nem tudta megmondani, mi volt, ezért Houdini halálának 10. évfordulóján a felesége felfedte, a szó a "believe" volt [hinni, higgy - Éowyn] , amely a közelgő élő előadásom neve is lesz, és amely szóban véletlenül ott rejlik egy másik szó is, a "lie" [hazudni, hazugság - Éowyn]. Ez vicces.

Amit csinálsz, az néha elég őrült dolog, eléggé veszélyes. Személy szerint remélem, hosszú, egészséges életed lesz. 

Köszönöm.

És idős korodban fogsz meghalni. De a szoktál a halálra gondolni? Félsz tőle? És mit gondolsz, hogyan fogsz meghalni?

Először is, nem félek a haláltól, ezért, ha az ember nem fél a haláltól, akkor az égvilágon semmitől sem fél. Igaz?

Aha.

Azt hiszem, a probléma az, hogy az emberek annyi mindentől félnek és nem élik meg az életet a maga teljességében. Számomra, mint művész számára, ha Isten úgy akarja, hogy most szerdán vége legyen az életemnek, akkor legyen. Nem akarok meghalni. Nagyon tiszta fejjel akarok ott lenni, lóg a belem, annyit edzettem, és teljesen összeszedett vagyok. Mentálisan, fizikailag, ott vagyok. Lelkileg ott vagyok. És mindent megteszek, ami csak hatalmamban áll, hogy hihetetlenül sikeres legyek. Az életem a tét. És hogy hogyan fogok meghalni? Csak Isten tudja, hogyan fogok meghalni, de remélem, hogy hosszú, eredményes életem lesz. Remélem, sok pozitív dolgot tudok tenni a világon a jótékonykodással (Édesapja, John Sarantakos nevében kezdődött el.).
Alig várom, hogy évi 2-3 milliót tudjak gyerekek számára szerezni, szóval remélem, még itt leszek egy kis ideig.
De amikor ezt megcsinálom (a szerda estit), és Isten akaratából sikeresen, megígértem édesanyámnak, hogy többé nem fogok efféle dolgot tenni. Továbbra is lesz tévéműsorom és élő előadásom, amiben sok veszélyes dolog van, de többet ilyet nem teszek. Már sokszor megtettem. Ezer bemutatót hajtottam végre és nem öltem meg magam, és többé már nem kell semmit bizonyítanom, és továbblépek, hogy más dolgokat tegyek.

A víz alatti ketrec (amiben majdnem megfulladtál gyakorlás közben)? Az egyetlen, amely során nem sikerült -

Ebben az évadban megcsináltam.

Ó, szóval nekiduráltad magad.

Megcsináltam. Edzettem, visszatartottam a lélegzetemet 6 percnél is tovább, és egy hónapig gyakoroltam, így sokkal több időm maradt túljutni bármilyen bonyodalmon. Megcsináltam, de anélkül, hogy elárulnám az epizód tartalmát, egy ballépés volt.

Szóval, a 4. évadban látni fogjuk?

Igen, egy egész epizódot szenteltem neki. Igazából, ez az egész évad - és az olvasóid azt fogják hinni, ezt csak azért mondom, hogy agyonreklámozzam, de őszintén, nem emiatt - a Mindfreak ezen évada a legnagyobb, a legdurvább, a legváltozatosabb.
Mindenfélét csinálok benne, a testközeli műsoroktól, a nagyon meghitt dolgoktól kezdve az élőben előadottakig, amelyeket azelőtt még soha nem csináltunk. Tényleg fel akarjuk rázni a dolgokat, és én tényleg magasabbra próbálom tenni a mércét, és remélhetőleg át is tudom majd ugrani az összes lécet, amelyeket a magam számára emelek.

Miért tartott ilyen hosszú ideig, amíg létrejött egy élő előadás?

Nagyon nehéz meghatározni az időkeretet. ... Szóval előbb az kellett, hogy legyen a tarsolyunkban 92 epizódnyi Mindfreak, hogy meglegyen a kellő magabiztosságunk ahhoz, hogy bele tudjunk ebbe vágni, nemcsak a szabadulás részébe, hanem a technikai részébe is, hogy biztosak legyünk abban, hogy a dolgok elő vannak készítve és hogy az emberek megértsék, és azt hiszem, az emberek készen állnak rá ...

Mondj valamit a jövőbeli terveidről.

(A BeLIEve hivatalosan október 12-től indul és 4600 előadást fog tartalmazni.) Mindannak közepette, amit csinálni fogok, nyilvánvalóan több lesz, mint amit a tévében csinálok. Sokféle dolog, mint például filmezés. De jelenleg olyan sok mindenen dolgozom, ami izgatottá tesz. Le vagyok foglalva, a tíz éven kívül (a BeLIEve fellépésekről van szó); el vagyok látva tervekkel a következő két-három évre. 

Meddig lesz Mindfreak?

Nos, a Mindfreak (még 21 rész van hátra) az A&E csatornától függ, de azt hiszem, lesz 5. évad is. És feltéve, hogy van még művészi szempontból közlendőm, és megvan még a kis jegyzetfüzetem olyan dolgokkal, amelyeket még nem vittem véghez, fel fogom vetni a folytatást.
Szerencsés vagyok, mert emlékszem azokra az évekre, amikor nem voltak lehetőségeim, most meg túl sok lehetőségem van, és megtehetem, hogy kiválasztom közülük, hogy melyikre vagyok képes és melyikre nem.

Ha lenne egy olyan napod, ami nem az őrült tempójú, 2-3 óra alvást, edzést, gondolkodást, írást tartalmazó nap lenne, mit tennél? Egy normális napon?

Nem tudom. Már nagyon akarok egy kis szünetet, szabadságra menni. Ha arra gondolok, hogy elmegyek egy szigetre a Karib-tengeren valahová, néhány ital mellett azon töprengeni, mi történt az életemben, azt hiszem, ez nagyon jó hatással lenne rám, és remélhetőleg hamarosan meg is tehetem.
De nem vagyok képes nyugton ülni, mozgásban kell lennem, valószínűleg nagyon gyorsan belefáradnék.

Feltételesen mondva, ha nem kerülsz bele a bűvészet világába, ha nem tanulod meg azt a bizonyos első kártyatrükköt -

Mivel foglalkoznék most? Harcos lennék.

Harcos?

Igen, benne lennék az Ultimate Fighting Championship-ben, vagy effélében.

Vicc nélkül. Sokat harcolsz?

Szeretek harcolni. Szeretem a sakkjátékszerűségét, éveken át harcművészetet tanultam sráckoromban, nagy tiszteletet érzek sok harcos iránt, akik ott vannak és igazán keményen edzenek. És annak ellenére, hogy csapatuk van, a nap végén a ringben, vagy az oktagonban, csak rajtuk múlik  minden, az ügyességükön, hogy mennyire akarják, a szenvedélyükön, az elszántságukon.
És amikor a Spyglass hotelbe megyek, hogy megcsináljam a szabadulást, ugyanígy érzek. Magam vagyok az ellen, amit csinálok. Vagy én leszek a győztes, vagy pedig bármi legyen is az, a másik dolog lesz a győztes. Én ezt így fogom fel. Valóban így.
Nagy bennem a versenyszellem, és egyenlőségjelet húzok amellé, hogy ha nem sikerül, akkor elbukom, és a kudarc nem jöhet szóba a számomra, mert akkor meghalok. Szóval, amikor edzek, arra gondolok - tudom, hogy őrültségnek hangzik -, de magam elé képzelem azt az épületet, mintha együtt lennénk a ringben és nekem ki kell ütnöm. Tudom, hogy ez furcsának hangzik, de nálam működik. Így gondolok erre. 

Nos, ez most valami olyan felé vezet, amire mindig kíváncsi voltam. A műsorodat nézve, a bátyáid és a barátaid mindig ugratnak. Te meg mindig azt mondod: "Tudod, ha ennek vége, seggbe rúglak." Eljutottál valaha idáig?

(Nevet.) Nos, most, hogy itt vagyok, példát kell mutatnom. Nem vagyok erőszakos ember. ... Egyik mondásom, hogy nincsenek problémák, csak megoldások. Szóval, mindig megoldást próbálok keresni.

Ugyan már! Valahogy csak visszavágsz az ilyen embereknek, nem?

Nem tudok megütni senkit, kivéve a családomat (nevet, hiszen viccel), kerültem már olyan szituációba, ahol vissza kellett fognom magam ... Tudtam, hogy csak provokálni akarnak, mert néha az emberek nem akarnak megdolgozni a saját pénzükért, hanem  megpróbálják elvenni másét, és én nem vagyok ennyire ostoba.

Azt hiszem, a minap merényletet követtem el ellened (beszéd hallatszik a háttérből) ...

Héj, srácok, csendesebben - héj (fordul a Times-hoz), akarjátok látni, hogy rúgok seggbe valakit? Nem, csak viccelek.

Szóval, azt hiszem, kifogtam a mesteren, amikor megkérdeztem, mi az a kérdés, amit még nem tettek fel neki, de várta, hogy feltegyék? (A Times kérdezte múlt héten.) Talán nem gondoltál erre, de már milliószor adtál interjút. Van bármi olyan, amit szeretnél, ha tudnának rólad az emberek, de nem tudják?

Ez egy nagyszerű kérdés, és már telefonon is megkérdezted ezt tőlem, de őszintén szólva, nem volt lehetőségem végiggondolni.
De azt hiszem, az emberek sok mindent tudnak rólam, olyat ami igaz, és olyat is, ami nem igaz. Olyan sok információ van az interneten, azt mondanám mindenkinek, hogy nem lehet valakit megítélni anélkül, hogy ismernéd, és nem ítélhetsz meg valakit az alapján, ahogyan érzékeled, ahogyan lejön neked.

A Mindfreak én vagyok, de csak egy bizonyos tekintetben. Mint ahogy most találkoztunk egymással. A személyiség az egy dolog, de biztos vagyok benne, hogy a személyiségednek több különböző oldala van -

Neem, én állandóan hülye vagyok.

(Nevet.) Biztos vagyok benne, hogy néhány ember szerint hülye vagyok néha, attól függ, hogy milyen hangulatban vagyok, vagy hogy mennyit aludtam. De a nap végén, ... nagyon különbözöm attól, amilyennek az emberek érzékelnek engem. Tudom, hogy ezzel most nem adtam választ a kérdésedre.

Nem baj, rendben van. Ki kellett fognom a mesteren.

Nos, kifogtál rajtam, de ez nagyszerű kérdés volt.

Nem akarom sokáig rabolni az idődet, de a család nagyon fontos neked, és ez a legtöbb híresség esetében nem így van.

Nem vagyok híresség, csak egy ember. Utálom ezt a szót.

Nos, akkor valaki, aki a reflektorfényben van. Mit mondanál erről?

Nagy krízis van ebben az országban a gyerekekkel, akik olyan dolgokba keverednek, amelyeknek nem lesz pozitív hatása az életükre, és ami engem illet, szerencsés voltam.
Az életben mindenki számára adott a lehetőség egy jobb irányba való elindulás felé, és egy rosszabb felé is, és neked ki kell hoznod a legjobbat abból, ami megadatott. Számomra, ahogy nevelkedtem, a környezetem és a családom nagyon gondoskodó volt, nagyon szeretetteljes, és ez nagyon fontos alapot tud adni, különösen a felnőtté váláskor, mert a mai gyerekeknél, nagyon sok esetben, a szüleik nem is tudják, hol vannak és mit csinálnak.
Nem vagyok példakép. Nem is akartam soha az lenni. Azt hiszem csupán, akár egyedül nevel gyereket az ember, akár mindkét szülő jelen van, ténylegesen érdekelnie kellene őket, hogy mi van a gyerekükkel, és benne kellene lenniük azokban a tevékenységekben, amelyeket a gyerekük végez, bármi is legyen az, ha dobolás, ha harcművészet, ha fuvolázás - akármi fene legyen az.
Hadd foglalják el magukat, hadd szerezzenek tapasztalatot a művészetekben és a tanulmányaik során, és a családdal együtt töltött idő alatt. Akár egyedülálló anya vagy, akár egyedülálló apa, figyelj a gyereked életére.
Azt hiszem, ennek a barátságnak és kapcsolatnak a táplálása sok gyerek számára lehetővé teszi, hogy drogok, alkohol, lopás, gyilkolás nélkül nőjön fel, és az életét sokkal pozitívabb módon élje.
Úgy gondolom, a társadalommal kapcsolatos rengeteg probléma megoldódna, ha a szülők be lennének vonva.
És ez az, amit a Mindfreakben szeretek. Nagyszerű dicséret ér, amikor jön egy 13, vagy 15 éves gyerek a szüleivel és azt mondják: "Tudod, a műsorod összehozott bennünket. Ez az egyetlen dolog, amit együtt csinálok apuval, vagy anyuval."

Utolsó kérdés, egy könnyű. A műsoraid végén mindig odamész egy 'Áááá'-ra a kamerához. Ez honnan jött?

Ezt tinédzser korom óta csinálom . (Nevet.)

Igen, én is.

Egy csomó ember van, aki megpróbálja lenyúlni, amit mások csinálnak, legyen az, ahogy öltözködsz, vagy a művészeted jellegzetességei, és megpróbálják utánozni. De nem veszik észre, hogy nem lehet senki lelkét elvenni. Ennek belülről kell jönnie.
És ez csak az én hülye, dilis személyiségem egy része volt, és ezzel fejezem be: (Felugrik a székről, odarohan a Times kamerájához, nagyra nyitja a száját és) 'Áááá'.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése