2016. 07. 20.

Inside Quest interjú


Egy közel egy órás, érdekes és sok tanulságot és élettapasztalatot elénk táró beszélgetést folytatott Tom Bilyeu Criss Angellel a Luxor színháztermében. | Itt megnézhető a videó. | YouTube-on itt nézhető meg. | 

Az interjút nemcsak a tartalma miatt érdemes megnézni, hanem azért is, mert egybekötődik egy jótékonysági akcióval is: ha a határidő lejáratáig 50 000 lájkot kap a YouTube-ra feltöltött videó, akkor az Inside Quest műsor 10 000 dollárt adományoz Criss Angel H.E.L.P. gyermekrák kutatást segítő alapítványának, amelynek jótékonysági eseménye szeptember 12-én lesz. A műsor felhívása itt látható.

A műsor honlapján, a videó alatt, mint minden vendéget, Crisst is bemutatják, valamint érdekes részeket idéznek a beszélgetésből:


Criss Angel
A kitartás varázslata és a visszautasítás ereje

A vendég életrajza

Criss Angel bizonyára minden idők egyik legsikeresebb bűvésze! Criss az alkotója, rendezője, főproducere és a sztárja az új Las Vegas-i sikernek, a Luxor hotel és kaszinóban látható "Mindfreak Live!"-nak. Részben showman, részben rocksztár, és csupa szív, Criss uralta a bűvészvilágot több, mint egy évtizedig, és a Las Vegas Strip fölött lebegett majdnem ugyanennyi ideig sikershow-jával, a "BeLIEve"-vel.

Ha ránéznek, azt hihetik most, hogy hirtelen hullott ölébe a siker, de Criss Angel valóban az egyik legkeményebben dolgozó ember a szakmában. Az egész Long Islanden kezdődött, New Yorkban. Görög bevándorlók gyermekeként fiatalon beleszeretetett a vállalkozásba és a bűvészetbe. Összeházasította a kettőt, hogy létrehozzon egy példa nélküli bűvészbirodalmat. Ismert lett arról, hogy éjt nappallá téve dolgozik, és "Mindfreak" című sorozatával, amely minden idők legsikeresebb bűvészműsora volt hat éveddal és 100 epizóddal, több órát volt látható főműsoridőben, mint bármely más bűvész a történelemben.

Criss Angel elkápráztat az Inside Quest ezen epizódjában - nézzék meg!

Mit tanulhatunk belőle

  1. Miért lehet a visszautasítás nagy motivációs erő.
  2. Hogyan legyél sikerre éhes a Paradicsomban.
  3. A befektetett verejtékes munka fontossága.
  4. Hogyan kötelezzük el magunkat a folyamatnak.
  5. A saját magunkban való hit ereje.
  6. Hogyan találd meg a helyed.
  7. Hogyan kezeld az ellenzőket.
  8. Criss Angel életének legnagyobb küldetése.

A vendég tippjei

"Fordítsd a visszautasítást a magad hasznára ...
A '90-es években jöttem Las Vegasba először, nagy álmokkal, és láttam azt a rengeteg, hatalmas Siegfried and Roy reklámot, és meg akartam élni az álmaimat, mint már oly' sokan mások előttem. És elmentem egy nem túl menő menedzser céghez, és megkérdeztem, hogy képviselnének-e engem, és lényegében elutasító levelet kaptam. Nem attól a személytől, hanem az asszisztensétől, lepasszolt neki és minden jót kívánt. Nos, ez két dolgot okozhat valakinek. Vagy még jobban hajt előre, vagy feladod. A számomra ez ösztönző volt. Az ilyen típusú válaszok hajtottak előre utam során, mert én valóban hittem magamban."

"Gyakorolj - mindig és mindenhol ...
18 éven át dolgoztam azon, ahogy mondtam, hogy hirtelen sikeres legyek, ennél még hosszabb ideig álmodtam róla, és mindent hajlandó voltam megtenni azért, hogy egy lépéssel közelebb legyek az álmomhoz. Szóval, sok műsorom volt. Volt, amikor ingyen léptem fel. Születésnapi partikat csináltam. Céges bulikat is. Szado-mazo klubokban is felléptem. Melegbárokban is felléptem. Nem meleg bárokban is felléptem. Bárhol felléptem, ahol közönségem lehetett."

"Vidd véghez a nagy tettet ...
Az út sokkal nagyobb, mint maga a végcél. Sokkal egyszerűbb eljutni oda, ahová akarsz, habár abban a pillanatban nagyon nehéznak tűnik. De ha egyszer eljutsz oda, ottmaradni, megmaradni a legjelentősebbnek a szakmádban még több munkába telik. Én soha nem nézek a hátam mögé, hogy mások mit csinálnak, vagy én mit csináltam, hanem mindig előre tekintek a jövőbe, oda, amit meg akarok csinálni. És soha nem hittem a saját reklámomnak. Csak annyira vagyok jó, amennyire a legutóbbi műsorom volt, és csak olyan jó vagyok, mint amilyen a következő műsorom lesz."

"Találd meg a boldogságot a szakmádban ...
Az, hogy valaki orvos, ügyvéd, milliomos, vállalkozó, nem egyenlő a boldogsággal. Az jelenti a boldogságot, ha valaki azt csinálja, amit szeret. És azok a dolgok, amelyeket nem lehet megvásárolni, a legértékesebbek: szeretet, egészség és boldogság. Szóval, a boldogság jelen van. Vannak olyan emberek, akik gyorséttermekben dolgoznak, és sokkal boldogabbak, mint te, vagy én. Mert a társadalom lényegében a sikert a pénzzel kötötte össze, hogy azon dolgokat vásároljunk. És ha lesz pénzed, mindent megveszel, és észreveszed, hogy nem tesz boldoggá."

"Határozd meg a hajtóerődet ...
Úgy gondolom, ez vagy veled született, vagy nem. Érted, mire gondolok? Van 10 ember egy szobában, 10 különböző személyiség, igaz? Van, aki úgy dönt, hogy leül, van, aki áll, és ez mind attól függ, hogyan nevelkedtek, miben hisznek, mit tanultak. Ez az összes dolog, ami bekerül abba az egyenletbe, ami alakítja a személyiséget. Szóval, ülhetek ott és mondhatom, hogy "Tedd meg, tedd meg, tedd meg," de végül nem fog változni semmi. Olyan, mint azt mondani egy dohányosnak, hogy szokjon le; nem fog leszokni addig, amíg ő nem akar. Szóval, azok az emberek, akik sikeresek lesznek, megpróbálják elérni a céljaikat, ha mondok nekik valamit, ha nem."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése