2012. 09. 18.

Elalvás, vagy 10 000 dolcsi

Criss megnyert egy egyedülálló versenyt bűvésztársa, Nathan Burton ellen. A netes sorozat, a C.A.Uncensored egyik adásában volt látható, amelynek igen magas a nézőszáma, epizódonként több mint 300 000 ember.
Criss és Nathan egyenlő mennyiségű altatót vett be, hogy kiderüljön, melyikük bírja tovább ébren. A fogadás tétje: a vesztes 10 000 dollárt fizet a győztesnek.

Nathan: "Úgy éreztük, ez egy egyedülálló és hihetetlenül nehéz kihívás volt. Criss még soha nem vett be semmilyen altatót. Tudom, milyen erős lehet a hatása, szóval úgy gondoltam, én leszek előnyben. Azt akartuk, hogy biztonságos és törvényes verseny legyen, így egy kiváló agy- és gerincsebész irodájában, Dr. Derek Duke-nál zajlott. Dr. Duke felügyelete alatt vettük be Criss-szel az altatót.
Aztán különböző feladatokat végeztünk, hogy az ébrenmaradást nehézzé tegyük, mint például koromsötét szobákban feküdtünk le és hosszú időre becsuktuk a szemünket. Már három órája tartott, hogy Criss és én teljesen mozdulatlanul feküdtünk, amikor én pár másodpercre elbóbiskoltam. Dr. Duke Criss-t nyilvánította győztesnek, én pedig ki fogom csengetni a tízezret neki, hogy a jótékonysági alapítványába fektesse!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése