2010. 03. 08.

Criss Angel tíz év után újra "ringbe lép"

Criss ma este Portlandben a WWE Raw (World Wrestling Entertainment) ringjébe lép. Annak ellenére, hogy nem érzi jól magát, ma reggel repült Vegasból Oregon államba, de a holnap esti BeLIEve előadásaira már haza fog érni.

A WWE eseményén ő szólítja ringbe Vince McMahont és John Cenát. Criss nagy WWE rajongó, azt mondja, az edzéstervében harcművészet is szerepel, például kung fuzik, taekwondózik és karatézik, mert ezzel erősíti a testét-lelkét.

Criss számára a ma esti egy újraegyesülés lesz egy olyan csapattal, akik nagyban segítették a bűvészkarrierjének indulását.

"Amikor először próbálkoztam, sok olyan emberrel találkoztam, akik nem tartották be azt, amit ígértek. Nem titok, hogy a banktól vettem fel kölcsönt, és jelzáloghitelt édesanyám házára. Kész voltam 410 000 dollárt belefektetni abba, hogy megmutassam, valami különlegesre vagyok képes.
Akkoriban Manhattan utcáit jártam, és a Broadway és a Nyugati 43. utca sarkán volt a World Wrestling étterem, tele relikviával. Az alapító, Vince McMahon és az összes harcos eljött megnézni a műsoromat. Nagy rajongóim voltak, és Vince adta nekem a legelső alkalmat, az utcáról bevitt egy 125 ülőhelyes színházba, amit egy bankett teremből alakítottunk ki. Ez vezetett az összes mutatványhoz, az összes tévéműsorhoz, mindenhez. 

14 hónapig dolgoztam velük, és amikor 24 óráig víz alatt voltam ["Submerged" bemutató, 2002. augusztus 26.], akkor is mind velem voltak. A pankrátorok találkahelyétől jutottam el az első két Mindfreak tévés különkiadásig, a Sci-Fi Channelen a Supernaturalig és két japán tévéműsorig. Ezután kötöttem ki az A&E Mindfreak sorozatánál, és ahogy mondják, a többi már történelem.

Mindez már 10 éve történt. A pankrátorokkal kezdtem 2000-ben, és 2003-ig így, vagy úgy  kapcsolatban voltam velük. Az egész csak egy 3-szor 6 méteres, kerek színpaddal kezdődött, és úgy tűnt, a siker hamar halmozódott, ezért minden alkalommal nagyobb helyre volt szükségünk."

És mi történik, ha ma este hirtelen szorult helyzetben találja magát a ringben?

Nevet: "Csak figyelj, van néhány trükk a tarsolyomban. Plusz edzésben vagyok, ezért nagyszerű formában vagyok, és készen állok minden eshetőségre."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése