2011. 05. 13.

BeLIEve - káprázatos új illúziók

Robin Leach írása nyomán

Criss nagyon büszke arra, hogy a sok szempontból megújított BeLIEve show sorra kapja a hírességektől, a nézőktől és a kritikusoktól egyaránt az elismerő szavakat. Erre a műsorra kel el a legtöbb jegy a világon, minden este 3068 darab.

"Az egész show vadonatúj, százszázalékos a változtatás," mondta Criss Robin Leach-nek. "Öt százaléka sem maradt meg az eredeti változatnak. Az elejétől kezdtem, a vázlatírástól egészen a rendezésig, az MGM Luxor és a Cirque csodálatos támogatásával. Most 40 illúziót tartalmaz a hihetetlenül szórakoztató show, és ezeket az illúziókat sehol máshol nem lehet látni a világon. Az emberek azt akarják látni élőben, amit a Mindfreakben csináltam, szóval sok Mindfreakben látható illúziót építettünk bele, de a BeLIEve ennél is tovább megy és egy másik oldalamat is megmutatja. Lenyűgöző, szexi, vicces, ijesztő, veszélyes, izgalmas és, ami a legfontosabb, egy élmény -- egy jó, vidám időtöltés mindenkinek. Imádom előadni ezt a show-t!"

2011. 05. 11.

Platinalemez Criss-nek

A REO Speedwagon rockbanda gitárosa, Dave Amato ajándékba adta az együttes platinalemezét Criss-nek.  "Dave Amato from REO Speedwagon presented me w/their platinum record of 9 mil sold 30 years ago-Kool!"  
 | Twitter fotó itt látható. |

2011. 05. 04.

Még két kívánság teljesítve

A Make-A-Wish Foundation nevű gyermekalapítvány két, halálos beteg tinédzsere repült Las Vegasba, hogy megnézze a BeLIEve-et és találkozzon Criss-szel - ezzel múlt pénteken teljesült a kívánságuk.

Egyikük Nick, egy 13 éves pennsylvaniai fiú, a másikuk egy Sarah nevű 17 éves lány, Észak-Carolinából. Az előadás után, amely alatt családjaikkal a nézőtéren ültek, találkozhattak Criss-szel a színfalak mögött. Criss elhalmozta őket ajándékokkal, bűvészkészlettel, kártyapaklikkal és pólókkal. 

Criss: "Nagyszerű volt előadni a műsort rájuk gondolva, de még jobb volt a show után a személyes találkozó velük és a családjaikkal. Micsoda nagyszerű inspiráló erőt képviselnek! Elképesztő erejük és bátorságuk van, amelyből mindannyian tanulhatunk."

Nick feltörekvő bűvészpalánta és ki szerette volna próbálni az előadás kényszerzubbonyos szabadulását. Criss ezt a kívánságát is teljesítette: "Előadta a családjának, azután én aláírtam neki a zubbonyt, és odaadtam neki emlékbe."

2011. 04. 30.

Moci és Flav

Tegnap Criss két képet is feltett a Facebookra. | egyik kép | másik kép |
Az OCC motor kikerült a Luxor előcsarnokába a kiállításra, ahol ingyen meg lehet nézni; valamint Flavor Flav megnézte a BeLIEve-et. "A legnagyszerűbb bűvészshow a világon - agyam elszállt öcséééém!"

2011. 04. 27.

A Kívánságok Világnapja

Április 23-án Criss a BeLIEve előadás végén készített egy videót, amelyben a Make-A-Wish gyermekalapítványra hívja fel a figyelmet :) <3
Feltöltötte Facebookra, itt látható a videó.

"Bödönné változtatta a tasakot!"



A tévénézők egyetértenek abban, hogy az Orville Redenbacher cég Pop Up Bowl pattogatott kukoricáját népszerűsítő reklámja Criss Angel főszereplésével egyike a legemlékezetesebb, jelenleg futó reklámoknak. 

A felmérésekben élen járó Nielsen szerint a reklám kiütötte a McDonald's, a Ford, a Jell-O, Cheez-It és a Volkswagen hirdetéseit, 2011. második negyedévében. Mindez ismét azt mutatja, hogy Criss továbbra is szórakoztatja és leköti a nézőket - pontosan úgy, ahogyan azt az internet legnézettebb bűvészétől várja el az ember!  
A forgatás képei és információk: lásd az előző cikkben | Forrás: CrissAngel.com

2011. 04. 15.

Nickelodeon interjú - képek


Criss kitett két képet a Facebookjára | egyik | másik |, "A háttérben a fűrész a következő asszisztensemre vár." :D

2011. 04. 08.

Chris Tucker a BeLIEve-en (04.07.)

Criss Facebook oldalán látható a közös kép. Azt mondta: "Nagyszerű műsor!"

Mindfreak Indiában és Svédországban

A Mindfreak sorozat látható lesz Indiában és a svéd MTV-ben is. Criss tegnap előtt kapta a hírt az A&E csatorna tengerentúli értékesítési csapatától, miközben a nemzetközi MIP fesztiválon vett részt a South of France-ban. | Forrás |