2016. 08. 20.

"A legcsodálatosabb bűvészműsor, amit valaha láttam!"

Néhány Mindfreak Live! - vélemény. Ráadásul szakmabeliektől.

TW: "Messze a leghihetetlenebb fénypont volt megnézni a legcsodálatosabb bűvészműsort, amit valaha láttam!
Egy barátom úgy jellemezte a show-t, mint az illúziók koncertjét. Nagyon sok olyan pillanata volt a műsornak, amikor szó szerint nem tudtam felfogni, amit látok. 
Olyan hatalmas méretű produkció volt, mégis, a sztárja egyike a legszimpatikusabb embereknek, akit eddig a színpadon láttam ilyen nagyszerű színpadi képesség birtokosaként.   
Köszönet Nick Lange-nek a vendéglátásért, és hogy a kulisszák mögé mehettem, és az élő show élményéért, amit soha nem fogok elfelejteni.
Egy olyan előadótól fellelkesedve hagyom el ezt a várost, aki nagyon keményen dolgozott és a siker minden pillanatát megérdemli. 
Köszönöm Criss Angel"

TW: "Lenyűgöző volt. Három álló ovációt kapott. Menj és nézd meg." - Oscar Munoz (Bűvészek Nemzetközi Testvérisége)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése