2008. 08. 01.

Utóhatás

A szabadulás utáni képek, interjúk.

Interjú videó | (Amikor már kiporolták, :D de még pl a füle poros volt, meg azt mondja, még biztos máshol is :D ) Ugyanebből a videóból való részletek (csak más szögből) + a körítés. | Pár kérdés a végén a rajongókhoz | Még beszámoló itt.

Szóval, miről is volt szó az interjúban ... (vigyázat, fengörl-üzemmódban voltam :D)

Criss is úgy tűnik, főleg az interjú elején, mintha csak 80%-on működne, de megkönnyebbült :) Úgy látszik, összebarátkoztak ezzel a Timmel, aki a Phenomenon műsorvezetője is volt :)

Rögtön repül felé az első kérdés: Hogy csináltad? 

... *töri a buksit* ... azt hiszem, olyan vagyok, mint a macska 9 élettel, amiből már csak 8 van ... használnom kellett a képzettségemet, a képességeimet, és amit csinálok, különböző dolgokat összeolvasztva ... és megcsináltam *vigyor, de mintha megkönnyebbült vigyor lenne*
Anya azt mondta, soha többé, ezért ... van egy show-m, nagyon bonyolult show, nagy kihívás, nagyon veszélyes, így erre kell koncentrálnom, és itt a Mindfreak 4. évada is, ami most kezdődött, ez a 2. rész, és a Mindfreak és a luxorbeli élő show-mon kívül ........ meg vagyok áldva, hogy ti itt vagytok nekem, mert nélkületek, akik biztosítjátok, amit csinálok, és ti, akik otthonról néztek, a szeretetetek és támogatásotok nélkül egy senki lennék <3 , ... és biztosan megtartom ezt a téglát a 45000 tonnás *mittoménmilyen* robbantásról, látni fogom, emlékezni fogok rá, itt, ami Clearwater Beach-en történt az elképesztő, nekem, a családomnak és a csodálatos, segítőkész csapatomnak, és a tengerpart is nagyon szép, bárcsak lenne időm, hogy élvezhessem ezt a helyet... és nagyon boldog vagyok, szóval köszönöm, köszönöm, köszönöm mindenkinek!

A víz, mivel délután is esett a próbák alatt, ... cseppek voltak a piszkálómon (:D az izé a nyakában, amivel nekiesett a záraknak)... kinyitni egy zárat nagyon részletes és precíz dolog, (ha jól értem, olyan hasonlatot mond, hogy pl van egy rendőr, aki nagyon jó abban, amit csinál, hidegvérű, de éles szituációban amikor nyomás és stressz alatt áll, képtelen a képességeit kihasználni) és nálam sajnos ez volt.

Riporternő: ... több, mint 10 ezer ember gyűlt itt össze, ez óriási támogatás...

Én vagyok a legszerencsésebb művész a világon, mert a én rajongóim a legjobbak, nem is rajongóknak hívom őket, úgy hívom őket, hogy "loyal", mert elképesztően hűségesek, és elképesztő kapcsolatom van velük, mindenféle ember, öreg, fiatal, fekete, fehér, szegény, gazdag, .... az energiájuk, a szeretetük elképesztő, el sem hiszem, anélkül, hogy el ne érzékenyülnék, hogy honnan jöttem, és hogy volt egy álmom... és ami történt velem, az messze felülmúlja a legvadabb fantáziámat, és nem különbözöm senkitől, aki ezt éppen nézi, ... ha van egy álmod, ne törődj azzal, mit mondanak mások, vagy mennyire negatívan állnak hozzád, higgy magadban, (másodszor amikor mondja, a sapijára mutat: a Believe show reklámja van rajta :D kis ravasz :D <3 ) menj az álmod után, és végül úgy fogod megélni, ahogy én megélem az álmaimat.

Kérdés: Minden a terv szerint ment, mert azt hallottam, valami rosszul sült el?

Criss: Kijöttem nem? :D ... ez vagyok én, ez az, amit mindig csinálok, ... azt hiszem, egész jól csináltam, .. az első ajtó zárjával volt némi gondom, de bízz bennem, nem vagyok hülye, hogy bemenjek egy dinamittal telepakolt épületbe, ami fel fog robbanni, anélkül, hogy ne lett volna más tervem arra, hogy mit kell csinálnom, :) , nem fogok itt senkit félrevezetni, vagyok, aki vagyok, és amit előadtam, azt csináltam,... módszeres vagyok, ... és előtte gyakoroltam a helikopterre való felszállást, felrepültem vele, és ... kijutottam.

A rajongóid kissé megijedtek, de mondták, hogy "ő bármit meg tud csinálni".

Criss: Azt hiszem, az ok, amiért ilyen elképesztően hűséges rajongói bázisom van az az, hogy igazából van köztünk egy kapcsolat, ... ez nem arról szól, hogy valami miként működik, hanem arról, hogy hogyan érzed magad, miközben nézed. Utána, ha azt érzed, hogy "tudod mit? megyek és az leszek, aki vagyok, és legyőzöm a félelmeimet, és felszállok arra a repülőre", vagy bármi egyéb ... úgy gondolom, vannak olyan emberek, akire ilyen hatást gyakorolok, ez az igazi varázslat, az érzelmek varázslata.... *most nem errefelé beszél, héé Criss, ide, nem értelek!*

Kérdés: (valami kérdést kapott a rajongóival kapcsolatban, asszem azt, hogy hogy bírod ezt elviselni?)
*rajongók kántálják: Criss-t akarjuk!!!*

Criss: Hallgasd őket! Amikor idejöttem, rendőri kíséretet kaptam, a hotelemtől idáig, és nem tudtunk idejutni, úgy értem, ez hihetetlen, ... mondtam, hogy inkább szálljunk ki a kocsiból, és 25 percbe telt, mire ideértünk, .... úgy tűnt, hogy nem fog menni, megrohamoznak,.... imádom ezeket az embereket, *nem jut szóhoz* .. le vagyok nyűgözve ...

Kérdés: Megsérültél?

Criss: Nem, hálisten jól vagyok, *másfelé beszél megint*, ... az emberek, akik itt vannak, a közönség, a csapatom is, tudták, mit kell majd csinálnom, aztán tettem, amit meg kellett tennem,.... aztán elkezdett esni, meg a többi, ... és megcsináltam. .... (itt nemtommit mond, valamit a zárról, ami nem nyílt?) ... Nem fogom elmondani *vigyor*

Riporternő (már nem bírja, hogy ne nyúljon hozzá, nem csodálom :D :D :P ) talál egy ürügyet: Por van a füledben *odanyúl és letörölgeti az ujjával*

Criss: Igen, a fülemben, és még ott is, amiről nem tudok.... xD

Kérdés: A robbanás ereje, ...

Criss: Hihetetlen volt!

Kérdés: ... ilyen közel lenni hozzá ...

Criss: Nem is tudok hozzászólni, ez valami.... ez leírhatatlan. Tényleg az.. 456 dinamit (nemtommit dadog .. tök édes :D ) ..... meg tudom mutatni nektek, milyen valóságos egy robbanás,... *kigombolja a gatyáját, röhögés, háttérzaj = visítás erősödik* :P ... ez a sérülés a lábamon egy robbanás miatt történt régebben, egy nagyon kis mennyiség volt, de kiszakított egy részt a lábamból ... a gyerekeknek mondom, hogy soha ne próbálják ki, amit én csinálok, mert megölik magukat, vagy megsérülnek, nem akarom, hogy valaki kipróbálja, amit én teszek.
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek!!!

ENNYI

Na, szóval itt nézhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése